ایمن سازی معابر پیرامونی رینگ بوستان ولایت با احداث سرعتگاه های آسفالتی

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۹ از احداث سرعتکاه در معابر پیرامونی رینگ بوستان بزرگ ولایت با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا مرآتی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۹  به سرعت بالای خودروها در معابر پیرامونی رینگ بوستان ولایت و تصادفات ناشی از آن اشاره کرد و گفت: به منظور ایمن سازی این مسیر طی هفته اخیر ۶ سرعتکاه آسفالتی دور رینگ احداث شد

او همچنین به بخشی از فعالیت های ایمن سازی در معابر بزرگراهی اشاره کرد و افزود: به همین منظور ضمن ایجاد راه بند ۵۰ متری در بزرگراه علامه عسگری ورودی به بهشت زهرا (س)، ۱۵۰ مانع استوانه ای در محورهای مواصلاتی پرتردد و چهار تابلوی هدایت مسیر نیز با هدف سهولت تردد خودروها در بزرگراه های آزادگان، هاشمی وعلامه عسگری نصب شد.

علاوه براین نصب ۴۰ تابلوی جهت نما، پنج کاشن تانک و بیش از ۳۰۰ متر خط کشی از دیگر اقدامات این حوزه در بزرگراه ها بوده است.

معاون شهردار منطقه در ادامه با اشاره به تجهیز ایستگاه های مترو محدوده این منطقه به سرپناه دوچرخه بیان کرد: این سرپناه ها با هدف رفاه حال شهروندانی که برای تردد در محدوده از دوچرخه استفاده می کنند، در ایستگاه های متروی عبدل آباد، شریعتی، آزادگان و شاهد نصب شده است.

۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
کد خبر: 1990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =