نشاط و شادابی مردم یکی از اولویت های مدیریت شهری است

نوذرپور گفت: با هم افزایی و همکاری مدیریت شهری و فدراسیون بسکتبال می توانیم در منطقه۲۲ فعالیت های ورزشی خوبی انجام دهیم و باعث نشاط و شادابی مردم شویم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۲۲، علی نوذرپور شهردار منطقه با  حضور در فدراسیون بسکتبال  رئیس و مدیران این فدراسیون دیدار کرد و طی سخنانی گفت: در شهرداری فعالیت های ورزشی خوبی رقم خورده است در حال حاضر ورزش های همگانی، پیاده روی و دوچرخه سواری در منطقه به خوبی دیده می شود.
شهردار منطقه۲۲ با اشاره به مشکلات ورزشی در منطقه۲۲، گفت: بسیاری از اقدامات ورزشی در منطقه باید به دست دولت انجام شود اما صورت نمی گیرد و منطقه دچار کمبود سرانه های ورزشی است.
نوذرپور با اشاره به قانون اساسی، افزود: دولت در موارد ملی و مدیران شهری در موضوعات محلی باید فعالیت کنند و  بهتر است دولت موضوعات محلی را به مدیران شهری واگذار کند که لاجرم این اتفاق خواهد افتاد.
او با بیان اینکه دولت و شهرداری دچار دوگانگی هستند، ادامه داد: بسیاری از وظایف شهری با دولت است اما به درستی اجرا نمی شودو در مقابل شهرداری آمادگی انجام دارد اما قوانین ما را حمایت نمی کند.
شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه می توانیم فعالیت های مشترکی بین مدیریت شهری منطقه و فدراسیون بسکتبال ایجاد کنیم، گفت:  با همکاری و هماهنگی می توانیم فعالیت های مشترکی را معرفی کنیم و باعث افزایش ظرفیت های ورزشی در منطقه شویم.
وی با بیان اینکه خوشحالی مردم و افزایش فعالیت های ورزشی در منطقه هدف مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: در منطقه اقدامات ورزشی خوبی انجام شده است اما به نظر من باید چند برابر شود و جای کار زیادی دارد.
نوذرپور با بیان اینکه منطقه۲۲ به عنوان منطقه ورزش، شادی و گردشگری شناخته می شود، افزود: با وجود بوستان های جنگلی و دریاچه شهدای خلیج فارس، فضای خوبی برای انجام فعالیت های ورزشی وجود دارد و دیگر ارگان های ورزشی می توانند از این فضاها استفاده کنند.
شهردار منطقه۲۲ با اشاره به  دانش و تخصص ورزشی فدراسیون های ورزشی، گفت: از فدراسیون ها به ویژه فدراسیون بسکتبال دعوت می کنم برای گذران زمان های ورزشی از امکانات ورزشی منطقه استفاده کنند.
او با بیان اینکه سیاست های ورزشی دولت شفاف نیست، ادامه داد: با هم افزایی و همکاری مدیریت شهری و فدراسیون بسکتبال می توانیم در منطقه۲۲ فعالیت های ورزشی خوبی انجام دهیم و باعث خوشحالی و شادابی مردم شویم.
در این دیدار رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ایران از اقدامات و فعالیت های مدیریت شهری منطقه۲۲ قدردانی کرد و گزارشی از فعالیت های فدراسیون بسکتبال ارائه کرد.  
 

۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 1991

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =