شناسایی و اجرای پروژه های کوچک مقیاس در محله های شمال شرق پایتخت کلید خورد

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه چهار گفت: اولین نشست معاونان شهردار منطقه چهار با دبیر و اعضای شورایاری محله های سه گانه ناحیه هفت با هدف معرفی پروژه های کوچک مقیاس محلی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "مسعود عبادی" با اعلام این خبر گفت: پیرو دستور مهندس "محمد محمددوست" شهردار منطقه چهار و در راستای شناسایی نیازهای محلات در قالب معرفی پروژه های کوچک مقیاس اولین جلسه معاونان شهردار منطقه با شورایاران محله های شمیران نو، اوقاف، قاسم آباد و ده نارمک و هیات رئیسه کارگروه برنامه و بودجه شورایاری‌ها در ناحیه هفت برگزار شد.  
وی افزود: در این جلسه پس از بحث و بررسی و استماع درخواست ها مقرر شد پروژه های نهایی کوچک مقیاس جهت بازدید میدانی شهردار محترم منطقه مشخص و پس از آن به معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورا ارسال شود.
عبادی با بیان اینکه مهمترین اولویت پروژه های کوچک مقیاس محلی استفاده از نقطه نظرات شورایاران است افزود:
با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرای پروژه‌های کوچک‌ مقیاس محلی توسط شهردار محترم تهران، هم اکنون اجرای این دستور العمل در این منطقه به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین منطقه پایتخت در دستور کار قرار گرفت.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه چهار خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و آغاز عملیات اجرایی پروژه های کوچک مقیاس در سال جاری تلاش می شود رضایتمندی شهروندان در تمامی محلات فراهم شود.

۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
کد خبر: 2013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =