اعمال قواعد سخت‌گیرانه‌تر استفاده از ماسک در مترو، اتوبوس و تاکسی

شهر: با توجه به الزام استفاده از ماسک در فضاهای سرپوشیده از یکشنبه -۱۵ تیر - قواعد سخت‌گیرانه‌تری در مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای ورود افراد بدون ماسک اعمال می‌شود.

به گزارش شهر، غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، با بیان اینکه از امروز ۱۵ تیر استفاده از ماسک در فضاهای سرپوشیده نظیر وسایل حمل و نقل عمومی اجباری شده است، افزود: از روزهای گذشته در تمامی اتوبوس‌های سطح شهر و همچنین مترو و تاکسیرانی، اطلاعیه‌هایی مبنی بر استفاده از ماسک نصب شده است. از امروز نیروهای مستقر در ورودی‌های مترو برای این موضوع سخت گیری فراوانی دارند و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

او ضمن اشاره به ارسال پیامکی برای تمامی تاکسیرانان تهران و درخواست از آن‌ها به منظور جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک به تاکسی، گفت: بخش مهمی از این مساله به نظارت عمومی شهروندان برمی‌گردد که اگر موردی از نیروهای شهرداری (اعم از اتوبوسرانی، مترو، تاکسیرانی و ...) را مشاهده کردند که این موضوع را رعایت نمی‌کنند از طریق سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ گزارش دهند. شهرداری تهران با قوت و قدرت روی این مساله خواهد ایستاد تا از سلامت شهروندان حفاظت و حراست کند.

۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 2039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =