کاهش پیام های ۱۳۷ با اجرای طرح پیمایش محلات منطقه ۹

با شروع سال ۹۹، سید مصطفی موسوی شهردار منطقه ۹، طی برنامه ایی مدون پیمایش های روزانه را برای رصد موضوعات شهری مرتبط با نگهداشت شهر برای رفع کم و کاستی ها در محلات منطقه ۹، در دستور کار قرار داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، در راستای تحقق رویکرد مدیریت ارشد شهری مبنی بر ایجاد تهران شهری برای همه، نسبت به ارتباط چهره به چهره با شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها با اجرای "طرح پیمایش محلات منطقه ۹" در ۸ محله در قالب ۳۶ محدوده با پیمایش های مستمر و روزانه توسط مدیران شهری منطقه اقدام شد.
در دور اول اجرای طرح مذکور با تقسیم محلات به محدوده ها و تعیین مسئول برای هر کدام از آنها، به منظور رصد مشکلات و کم و کاستی های امور مرتبط با نگهداشت شهر و کاهش پیام های ۱۳۷ انجام شده است، بیش از ۱۷۷ کیلومتر پیمایش صورت گرفت.
 "طرح پیمایش محلات منطقه ۹" با ۳۶ بازدید میدانی در قالب ۵۶ ساعت کار مداوم و با ۱۲۹ دستور مستقیم موسوی شهردار منطقه ۹ و صدها دستور معاونین به روسای ادارت برای احصاء موارد مرتبط با موضوعات خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی و فرهنگی اجتماعی همراه بوده است که منجر به کاهش پیام های ۱۳۷ و افزایش رضایتمندی شهروندان شده است.
این طرح دارای نکات شاخصی بوده است که از جمله پیمایش محلات با استفاده از "ویلچر" به منظور مناسب سازی معابر منطقه۹ است.
همچنین از دیگر موارد قابل ذکر در اجرای"طرح پیمایش محلات منطقه ۹" می توان به پیمایش مدیران شهری در محلات با استفاده از دوچرخه در روزهای سه شنبه هر هفته و پیوستن به کمپین "سه شنبه های بدون خودرو"  اشاره کرد.

۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 2043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =