پاکسازی و نظافت  بصری شمال شرق تهران ادامه دارد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ تهران از آراستگی، زیبایی و نظافت شهر خبر داد و گفت: علاوه بر بحث مهم ضدعفونی شهر، دیوارهای منطقه از تبلیغات مازاد زدوده شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حمیدرضا فرخی" در این باره گفت: مدیریت شهری همواره به آراستگی و نظافت شهر اهمیت می دهد  و در چنین ایامی که بحث ضدعفونی معابر و بوستان ها در اولویت است، نظافت و زیبایی دیوارهای شهری نیز فراموش نشده است.
معاون خدمات شهری منطقه ۴ در ادامه گفت:  در این راستا به همت واحد های خدمات شهری نواحی نه گانه و عوامل کارگری پاکسازی، نظافت و جمع آوری بنرها و پوستر ها و برچسب های تبلیغاتی مازاد انجام شد.
فرخی با اشاره به جزییات این عملیات گفت: در این طرح در بازه زمانی یک ماهه حدود ۵۵۰۰۰ متر مربع از دیواره های شهر از  بنرها و برچسب های مازاد پاکسازی شد و این طرح به صورت مداوم ادامه دارد.
معاون خدمات شهری منطقه چهار در پایان با اشاره به بحث ضدعفونی المان های شهری گفت: در راستای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ همزمان با شیوع موج دوم این بیماری و همه گیر شدن آن تمامی المان های شهری، بوستانی و بزرگراهی به صورت مداوم ضدعفونی می شود.

۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 2051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =