رونمایی از اطلس محیط زیست منطقه ۱۵

امروز همزمان با هفته بدون کیسه پلاستیکی از باکیفیت ترین و دقیق ترین اطلس های محیط زیست شهرداری تهران با حضور مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران و شهردار منطقه ۱۵ رونمایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید رضا محمدی شهردار منطقه در آیین رونمایی از این اطلس گفت: این پروژه با همکاری پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی به منظور شناسایی و پایش منابع آلاینده، ارائه و رصد دوره ای وضعیت محیط زیست شهری، پی گیری مطالبات محیط زیستی شهروندان، تعریف پروژه های جدید و تخصیص اعتبار برای ارتقای وضعیت محیط زیست انجام شده است.

او با اشاره به اینکه این طرح علمی برای نخستین بار در شهرداری تهران براساس وضع موجود و پایه های علمی انجام شده افزود:  این اقدام موثر می تواند به مدیریت شهری در برنامه ریزی های آینده کمک کند.

محمدی گفت: منطقه ۱۵ با بیش از ۳۵ کیلومتر محدوده داخلی و ۱۶۵ کیلومتر حریم با موضوعات متنوع بسیاری در محله ها و نواحی مواجه است.

شهردار منطقه اضافه کرد: رونمایی از اطلس محیط زیست  شهرداری منطقه ۱۵ اقدام فاخری برای مدیریت شهری است که موضوعات آن نیاز به همدلی و همراهی نهادهای خدماتی دارد تا رفع شود.

او در ادامه اضافه کرد: با همراهی و همدلی هم تهران را به شهری برای همه شهروندان تبدیل کنیم.

در ادامه مراسم شینا انصاری مدیرکل اداره محیط زیست شهرداری تهران از حمایتهای شهردار منطقه در انجام  فعالیت های محیط زیستی و اقدام در تهیه این اطلس تشکر کرد.

براساس این گزارش؛ شهروندان می توانند به زودی از طریق سایت شهرداری منطقه ۱۵ نقشه های تهیه شده از وضعیت محیط زیست محله ها را در اطلس محیط زیست مشاهد کنند.

۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: 2060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =