اجرای طرح های ترافیکی در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح های ترافیکی با هدف افزایش ایمنی، روان سازی ترافیک و نیز خدمت رسانی بهتر به شهروندان در نواحی چهار گانه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مرتضی رحمان زاده با اشاره به ایجاد مسیرهای ویژه دوچرخه و پیاده راه گفت : توسعه مسیر های ویژه دوچرخه سواری به منظور ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری بین شهروندان با محوریت خیابان پیروزی به طول ۴ کیلومتر آغاز شده و در سایر نقاط از جمله اتوبان شهید دوران نیز در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه توجه به طراحی‌های انسان‌محور در فضاهای شهری دارای اهمیت فراوانی است، افزود : پیاده راه سازی در محدوده بازارچه شهرستانی در ناحیه یک و همچنین خیابان دهقان در ناحیه دو از دیگر طرح های ترافیکی است که به زودی اجرایی می شود.  

او ادامه داد: تقویت زیرساخت‌های ترافیکی و توجه به اصول ایمنی نقش بسزایی در تامین ایمنی تردد شهروندان  دارد که  بر این اساس، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳، خدمات مختلف ترافیکی اعم از ترسیم  خط کشی ها، نصب تجهیزات ترافیکی، احداث سرعتگاه ها و اجرای پروژه‌های اصلاح هندسی  در معابر مورد نظر و منتج از مطالعات ترافیکی از جمله تقاطع خیابان امامت و مسیل منوچهری، تقاطع پیروزی - امام علی (ع)، بزرگراه شهید یاسینی و محدوده پل شهید باقری  ارائه می دهد.

شهردار منطقه ۱۳ همچنین ساماندهی شبکه معابر و تنظیم جهت حرکات را یکی از ابزار های مدیریت ترافیک دانست و ادامه داد : به منظور رفع معضلات ترافیکی، و ایجاد تسهیل در تردد وسایل نقلیه، با هماهنگی پلیس راهور منطقه ۱۳ جهات حرکتی معابر در نواحی دو و سه تحت بررسی و اصلاح قرار دارد.

۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 2068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =