انتخاب ۲۰ پوستر با موضوع روز خبرنگار

شهر: به تازگی کارگاه پوستر با موضوع روز خبرنگار در خانه گفتگوی تهران برگزار و در نهایت ۲۰ پوستر با موضوع روز خبرنگار انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار شهر، روز شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ کارگاه پوستر با موضوع روز خبرنگار در خانه گفتگوی تهران واقع در بوستان گفتگو در دو بخش حضوری و آنلاین برگزار شد. تقویت نگاه خلاقانه و بازنمایی هنری هویت خبرنگاران از روکردهای اصلی این کارگاه بود.

جمال رحمتی، کاریکاتوریست و فیلمساز که سرپرست برگزاری این کارگاه بود به شهر گفت: این کارگاه به بهانه روز قلم و خبرنگار برگزار شد و از بسیاری از طراح‌ها و گرافیست‌های مطرح برای شرکت در این کارگاه دعوت شد اما به دلیل شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا قرار شد بخشی از کارگاه به صورت حضوری و بخشی دیگر به صورت غیرحضوری برگزار شد.

او با بیان اینکه این کارگاه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ روز شنبه برگزار شد، توضیح داد: برخی از پوسترها تکمیل شده و برخی دیگر قرار است فردا دوشنبه تکمیل شود که در مجموع بیش از ۲۰ پوستر با موضوع خبرنگار به عنوان آثار منتخب خواهیم داشت.

این هنرمند کاریکاتوریست و فیلمساز هدف از برگزاری اینگونه کارگاه‌ها را اینطور عنوان کرد که نفس برگزاری کارگاه و جشنواره برای انرژی دادن به جامعه و پویایی آن است، اما درباره کارگاه پوستر، مخاطب این پوسترها از روزنامه‌نگاران و اهل قلم هستند تا مردم عادی.  

۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 2074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =