احترام به مردم بهترین راه خدمتگذاری به آنان است

نوذرپور: از اینکه در بسیاری از عملیات ها راه گفتگو را در پیش می گیرید جای تقدیر دارد، احترام و گفتگو با مردم بهترین راه خدمتگذاری به آنان است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۲۲، علی نوذرپور شهردار منطقه با حضوردر یگان ویژه تهران با فرمانده و مدیران تیپ ویژه تهران بزرگ دیدار کرد و طی سخنانی، گفت: از خدمات و زحمات یگان ویژه قدردانی می کنم و از اینکه در بسیاری از عملیات ها راه گفتگو را در پیش می گیرید جای تقدیر دارد، احترام و گفتگو به مردم بهترین راه خدمتگذاری به آنان است.
 نوذرپور در همین راستا افزود: همین وضعیت در ماموریت های مدیریت شهری منطقه۲۲ هم وجود دارد و بسیاری از مشکلات و معضلات در منطقه را با گفت و گو با مردم حل می کنیم و آنان را در جریان وضعیت موجود قرار می دهیم.
 شهردار منطقه ۲۲، با اشاره به حریم منطقه و حریم بانان شهرداری تهران،گفت : بسیاری از ماموریت های حریم بانان شهرداری تهران به مانند ماموریت های یگان ویژه است و در برابر بی قانونی محکم ایستاده ایم.
 نوذرپور با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز کار راحتی نیست، افزود: ایجاد محدودیت برای بعضی از افراد که منافعشان به خطر می افتد کار سختی است اما چون ساخت ساز غیر مجاز است باید از آن جلوگیری کنیم.
او با بیان اینکه شهرداری تهران احتیاج به پلیس شهری دارد، ادامه داد : بسیاری از شهرداری های کشورهای توسعه یافته پلیس شهری دارند و با استفاده از تجربیات آنان می توانیم این طرح را در شهرداری تهران اجراکنیم.

۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 2078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =