تجلیل از شهردار و معاون ترافیک شهرداری منطقه۱۷

سردار حمیدی فرمانده پلیس راهور تهران در جریان نظارت ستادی و حضور در منطقه ۱۷ از محمود کلهری شهردار این منطقه و مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک به دلیل تامین ایمنی شهروندان در عبور و مرور ترافیکی تجلیل کرد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، سردار حمیدی پس از حضور در منطقه ۱۷ و بررسی فعالیتهای ترافیکی و فرهنگسازی، از اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت شهری تقدیر کرد.  
مهدی نوروزی با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری منطقه۱۷ توانسته با ارتباط مستمر و تنگاتنگ با پلیس راهور و برگزاری منظم جلسات کمیته ایمنی، ضمن احصاء مشکلات و گره های ترافیکی، به رفع موانع موجود در مسیر خدمات رسانی به شهروندان کمک کند. 
نوروزی در خصوص استمرار جلسات این کمیته در ماههای متوالی و خروجی مصوبات خوبی صورت گرفته است، گفت: علیرغم تنگناهای اعتباری در سالهای گذشته پروژه های عمرانی ترافیکی خوبی در مبادی منطقه۱۷ صورت گرفته که هوشمندسازی چند مورد از چراغ های راهنمایی رانندگی در خیابان ابوذر، باز شدن بن بست ترافیکی جنوب منطقه۱۷ از جمله مصوبات این کمیته بوده است. با برنامه ریزی انجام شده تحولات جدی در تقویت نظارت پلیس بر رفتار ترافیکی و ارتقا امنیت و سلامت شهروندان با کاهش تصادفات ایجاد خواهد شد.
گفتنی است نشست کمیته ایمنی هر دو هفته یک بار با حضور کارشناسان پلیس و شهرداری برای بررسی گزارش تصادفات سطح‌منطقه و ایمن سازی نقاط پر حادثه برگزار می شود. مصوبات این جلسات برای ارتقا ایمنی و سلامت شهروندان توسط پلیس راهور و شهرداری تهران لازم الاجراست.
 

۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 2083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =