نام شهید گلدوست بر کوچه سوم نشست

کوچه سوم از معابر منشعب از خیابان شهید نعیمی توسط غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به نام شهید «جلیل گلدوست خانقاه» نامگذاری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه17، همزمان با دهه کرامت و در ایام ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) آیین پلاک کوبی و نامگذاری کوچه سوم به نام شهید گلدوست خانقاه توسط مسئولین شهری برگزار شد. 
محمودکلهری شهردار منطقه17 در جریان این آیین با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای گرانقدر از ارزشمندترین دارایی خود یعنی جان خویش، برای رفاه، آسایش و امنیت مردم گذشتند و با ایثار جان، آینده این کشور را رقم بزنند. 
غلامحسین محمدی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل نیز خطاب به خواهر گرانقدر شهید گفت: نامگذاری معبر به نام شهید، یکی از روشهایی ست که می توان از ایثارگری شهدای عزیز و خانواده های گرانقدر تجلیل کرد. 
 پس از پیگیری خواهر شهید والامقام جلیل گلدوست و مکاتبات و پیگیری اداره روابط عمومی تغییر نام کوچه سوم در محله بلورسازی به نام شهید گلدوست در شورای نامگذاری معابر تصویب شد تا در عصر یکی از روزهای تابستان ۹۹، با حضور مدیران شهری و شهروندان محله بلورسازی آیین پلاک کوبی و تغییر عنوان کوچه سوم به نام شهید والامقام جلیل گلدوست خانقاه برگزار شد.
 

۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 2085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =