آموزش استفاده از کیسه های پارچه ای در میادین و سراهای محله منطقه ۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران از اجرای برنامه های آموزشی  به مناسبت هفته بدون پلاستیک در میادین میوه تره بار و سرای محلات ۲۰ گانه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، " محمد خادمی" با اشاره به اصلاح الگوهای فرهنگی غلط در زمینه استفاده از مواد تجدیدناپذیر و  ضرورت جایگزینی آنها با کیسه ها و ظروف گیاهی و پارچه ای و کاغذی افزود: ویژه برنامه های آموزشی این منطقه از ۱۴ تا ۲۱  تیر ماه سالجاری در میادین میوه و تره بار منطقه، سرای محلات و فروشگاه های شهروند و... در حال برگزاری است.  
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه چهار خاطر نشان کرد:  با توجه  به بحران شیوع ویروس کرونا این اقدام با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، رعایت موازین و اصول خود مراقبتی و استفاده از وسایل حفاظتی  اجرایی می شود.  
خادمی افزود: آموزش چهره به چهره و ضرورت عدم استفاده از کیسه های پلاستیکی همراه با توزیع کیسه های پارچه ای در فروشگاه های شهروند و میادین میوه و تره بار، اجرای نمایش خیابانی در میدان میوه و تره بار آزادگان، تولید و انتشار بسته های آموزشی در فضای مجازی، نصب بنر، پوستر و توزیع بروشور در سطح منطقه و ...از دیگر برنامه های هفته بدون پلاستیک است.
 

۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 2094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =