پل های عابر پیاده منطقه۲ به مسیر دوچرخه تجهیز شد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ از ایجاد مسیر دوچرخه رو بر روی پلهای عابر پیاده به منظور تسهیل تردد دوچرخه سواران از عرض بزرگراه های شهری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ؛ امیرحسین حیدر نیا، معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه دو با اعلام این خبر گفت: به منظور عبور ایمن دوچرخه سواران از بزرگراه ها و رفع موانع توسعه حمل و نقل پاک ، پلهای هوایی عرض بزرگراه ها به تسهیلات عبور دوچرخه مجهز می شوند.
او افزود: مسیر دوچرخه رو بر روی پل هوایی عابر پیاده بزرگراه شهید  چمران تقاطع باقرخان ، بزرگراه شهید چمران تقاطع جلال آل احمد، بزرگراه حکیم مقابل برج میلاد،میدان صنعت  همچنین پل معلق آسمان در بوستان نهج البلاغه ایجاد شده است و دوچرخه سواران برای تردد در این مسیرها  می توانند از این مسیر استفاده کنند.
او با  تاکید براینکه  اجرای این طرح در سایر پل های عابر پیاده بزرگراه های شهری در دستور کار قراردارد افزود: با توجه به برنامه های مدیریت منطقه در گسترش  مسیر دوچرخه  و حمل و نقل پاک ،ایجاد بستر مناسب و ایمن برای تردد دوچرخه سواران امری ضروری است.
حیدرنیا گفت: در حال حاضر منطقه ۲ با راه اندازی  ۲۷ ایستگاه دوچرخه بیدود و توسعه مسیر دوچرخه سواری  پیشگام در توسعه حمل ونقل عمومی پاک است و توسعه مسیر دوچرخه در برنامه های آتی منطقه پیش بینی شده است.

۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 2096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =