تأکید شهردار منطقه ۱۸ تهران بر مشارکت اقشار مختلف در کمپین سه شنبه های بدون خودرو

شهردار منطقه ۱۸ تهران در یکی دیگر از کمپین های سه شنبه های بدون خودرو بر لزوم ترغیب و مشارکت اقشار مختلف در ترویج رویکردهای این اقدام فرهنگی و ورزشی تأکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، سید محمد فیاض که با همراهی رئیس پلیس جدید راهور و تنی چند از مدیران شهری منطقه در یکی دیگر از کمپین های سه شنبه های بدون خودرو حضور یافته بود، ضمن بیان مطلب فوق افزود : ابعاد مختلف این کمپین نشان دهنده عزم جزم مدیریت شهری برای کاهش معضل آلودگی هوا و حفظ سلامت شهروندان بوده و به شخصه معتقد هستم تمام اقشار اعم از کسبه، مسئولین ادارات و نهادها و آحاد شهروندان باید در آن حضوری فعالانه داشته باشند.

او ادامه داد : حرکت نمادین مدیران شهری با دوچرخه در معابر و انجام برخی از بازدیدهای متداول روزمره خود الگوئی مناسب برای ترغیب شهروندان به استفاده از این وسیله حمل و نقل کم هزینه و فاقد آلودگی است و اگر این فرهنگ در مناطق مختلف جاری و ساری شود، به حل یکی از قدیمی ترین معضلات کلانشهر تهران یعنی کاهش آلودگی هوا کمک شایانی شده است.

به گفته این مقام مسئول، حضور فعالانه مسئولین ادارات و نهادهای منطقه در کنار مدیران شهری خود نشان از اهمیت این فرهنگ برای آنها داشته و پیش بینی ام این است که روزی این کمپین با مشارکت آحاد شهروندان برگزار و نتایج مطلوبی را برای حفظ محیط زیست شهری به همراه داشته باشد.

 در کمپین این هفته سه شنبه های بدون خودرو سرهنگ جعفری رئیس پلیس راهور منطقه همراه با شهردار و مدیران شهری با دوچرخه معابر شهرک آموزش ترافیک را با دوچرخه طی و بر فراگیر شدن این فرهنگ میان شهروندان تأکید کرد.

۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 2123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =