کنترل و کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده ناحیه ۶ منطقه ۴

جمعی از شهروندان و شورایاران ساکن در محدوده ناحیه ۶ شهرداری منطقه ۴ طی نامه ای از اقدامات پیشگیرانه این منطقه در کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز قدردانی کردند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، عدم تمکین به قانون توسط برخی از افراد سودجو، نبود ابزارهای لازم برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، نبود اطلاع لازم توسط برخی از شهروندان و خرید و فروش غیر مجاز املاک فاقد مجوزهای قانونی از جمله عواملی است که منجر به افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز در محلات کم برخوردار است.

خوشبختانه با پیگیری مدیریت شهری منطقه ۴ و تعامل بسیار مطلوب مراجع قضایی و عوامل انتظامی از ابتدای سال جاری ساخت و سازهای غیر مجاز در محلات گلشن، تهرانپارس شرقی و جوادیه کاهش قابل توجهی داشته است.

شهرداری منطقه ۴ ضمن هشدار به افراد سودجو که با استفاده از خلع های قانونی و عدم اطلاعات مکفی شهروندان به صورت شبانه اقدام یه ساخت و سازهای غیر مجاز کرده و نظم عمومی شهر را با اختلال مواجه می کنند، گفت: با هرگونه ساخت و ساز فاقد مجوز با جدیت برخورد می شود.

بر اساس گزارش اعضای شورایاری محله جوادیه و شهروندان ساکن در محدوده ناحیه ۶، کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز که از مهمترین چالش های شهروندان در طول سنوات گذشته محسوب می شود، هم اکنون شاهد کاهش چشمگیر این معضل هستیم.
 

۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 2127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =