رفع سد معبر کیوسک های مطبوعاتی و گلفروشی  در منطقه۶

ایجاد سد معبر توسط هر صنفی و قشری برابر قانون تخلف است و مدیران شهری باید با متخلفان برخورد کنند. علاوه بر دستفروشان که در سالهای اخیر، پیاده روها را مرکز فعالیت خود کرده اند و اجرای طرح های مختلف هم حریف آنها نشده است، کیوسک های مطبوعاتی و گلفروشی هم با قرار دادن اجناس در معابر، مسیر عبور و مرور عابران را سد می کنند

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، طرح رفع سد معبر مقابل کیوسک های مطبوعاتی و گلفروشی در محدوده  منطقه ۶ انجام شد. به گفته «علیرضا علی بخشی» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۶، حدود ۱۷۰، کیوسک مطبوعاتی و گلفروشی در محدوده این ناحیه وجود دارد که  ماموران گشت اداره ساماندهی و  نواحی ششگانه  به طور مستمر و روزانه برعملکرد کیوسک ها نظارت دارند.

علی بخشی ادامه داد : «خیابان های انقلاب و ولیعصر، پرتردد هستند و روزانه هزاران عابر در پیاده روی این خیابان های تردد می کنند. بنابراین مسدود بودن محل گذر عابران قطعا آنها را با مشکل مواجه می کنند. به همین دلیل رصد عملکرد کیوسک ها در دستور کار ماموران گشت و ساماندهی و معربانان منطقه  و ناحیه قرار دارد و در صورت مشاهده تخلف از جمله ایجاد سد معبر تذکر می دهند.

۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 2145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =