ساخت پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در حریم پایتخت آغاز شد

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در دیدار با سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اجرای دستور شهردار تهران برای ساخت پیست اتومبیلرانی در حریم تهران را پیگیری کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در این دیدار امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با تشکر از فعالیت‌های این فدراسیون در حوزه شهروندی گفت: آمادگی داریم با امضای تفاهم نامه با فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی زمینه مشارکت بیشتر را بین شهرداری و مجموعه فنی فدراسیون در حوزه ورزش و آموزش و تفریحات شهروندان تهرانی ایجاد کنیم.

او با اشاره به دستور شهردار تهران برای ساخت پیست اتومبیلرانی در حاشیه شهر ادامه داد: امیدوارم با اجرای یک تفاهم نامه مناسب بتوانیم همکاری خوبی در آینده نزدیک در زمینه‌های آموزشی، تفریحی و ایمنی شهروندان با فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری داشته باشیم.

مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیونی اتومبیلرانی و موتورسواری نیز با قدردانی از نگاه ویژه و حمایتی شهردار تهران از رشته موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: ایده و برنامه شهردار برای ایجاد یک پیست مناسب در حریم شهر تهران موجب خوشحالی و دلگرمی خانواده بزرگ این رشته شد.

سرپرست فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی افزود: این فدراسیون با مخاطب ۵۰ میلیون نفری در حوزه خدمات عمومی و فرهنگی و آموزش و قطعا افزایش نشاط اجتماعی و حتی ایمنی می‌تواند همکاری گسترده‌ای با مجموعه شهرداری و سازمان ورزش داشته باشد.

او ادامه داد: سرمایه های زیر بنایی این رشته مورد حمایت و همکاری فنی و تخصصی فدراسیون بوده و کاملا همراه شهردار تهران و سازمان ورزش برای راه اندازی و رونق بیشتر این رشته خواهیم بود.

۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 2167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =