دیوارهای شمال شرق تهران به تصاویر شهدا مزین شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴  از مزین شدن دیوارهای سطح منطقه به نقاشی های شهدای گرانقدر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حمیدرضا فرخی" در این باره گفت: به منظور ارج نهادن به مقام معظم شهدا و تجلیل از یاد و خاطره ایشان و با توجه به درخواست خانواده های محترمشان، جداره های بیرونی ساختمان ها و معابر اصلی شمال شرق تهران به تصویر شهدای گرانقدر مزین شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ گفت: این اقدامات همگی با اخذ مجوز از بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین نظارت شورای هنری سازمان زیباسازی تهران در معابر اصلی از جمله بزرگراه های شهید باقری، شهید صیادشیرازی و امام علی(ع) انجام گرفته است.
او افزود: در این راستا نقاشی دیواری شهدای گرانقدر" داوود امیرآبادی فراهانی، حسینعلی امیر آبادی، حسین خدائی و اکبر سرپرست با توجه به درخواست خانواده شهدا برروی جداره ملک خانواده شهدا در خیابان شهید کرد و برادران محمدی در متراژ حدود ۲۰۰ متر مربع و با رنگهای اکریلیک توسط هنرمندان طراحی و نقاشی شد.
فرخی خاطر نشان کرد: از دیگر اقداماتی که می توان  در راستای ارتقا کیفی منظر شهری بدان اشاره کرد، نصب تندیس شهری است که با موضوعات شهری، ملی و مذهبی و آثار هنرمندان به نام ایرانی در میادین اصلی و بوستان های سطح منطقه نصب شده است.

۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 2180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =