احداث "دهکده ورزش" در بوستان جنگلی سرخه حصار

در بازدید مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران و مدیران این سازمان به همراه شهردار منطقه ۱۳ از بوستان جنگلی سرخه حصار، ضمن بررسی احداث "دهکده ورزش" در این بوستان،برنامه ریزی برای بهره برداری حداکثری از فضاهای ورزشی و تفریحی بوستان سرخه حصار در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، به منظور بهره برداری حداکثری از فضاهای عمومی و ورزشی بوستان جنگلی سرخه حصار و امکان سنجی  احداث دهکده ورزش در شرق تهران، مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه "سعید صادقی" عضو هیات مدیره این سازمان و جمعی از مدیران این سازمان از بوستان جنگلی سرخه حصار با حضور "مرتضی رحمان زاده" شهردار منطقه ۱۳ و مدیران این منطقه بازدید کرد.
در این بازدید ضمن بررسی ظرفیت و امکانات قطب گردشگری شرق تهران، برداشت های کارشناسی و مهندسی در خصوص اجرای طرح های مختلف ورزشی، تفریحی و گردشگری صورت گرفت.
پس از بازدید از پروژه های ورزشی قطب گردشگری شرق تهران، جلسه ای به منظور هم  اندیشی و هماهنگی پیرامون راه اندازی دهکده ورزش شرق تهران در بوستان جنگلی سرخه حصار بین سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱۳ برگزار و برای بهره برداری حداکثری از فضاهای ورزشی و تفریحی بوستان سرخه حصار، برنامه ریزی لازم انجام شد
امیر محسنی در این جلسه اضافه کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران اجرای طرح دهکده ورزشی در چهار نقطه تهران، در دستور کار دارد و پیش از این نقاطی چون بوستان ولایت، بوستان جنگلی کوهسار و بوستان آبی آزادگان جهت اجرای این طرح مورد مطالعه قرار گرفته است.
رحمان زاده، شهردار منطقه نیز توضیحاتی در خصوص پروژه های متعدد و جدید قطب گردشگری شرق تهران ارائه و با اعلام آمادگی برای تقویت تعاملات فی ما بین  گفت: این پروژه ها می تواند بخش اعظمی از کمبود ها و کاستی های سرانه های فرهنگی، ورزشی، خدماتی و... در شرق تهران  را جبران  و تبدیل به محلی برای حضور بیشتر شهروندان شود.

۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 2183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =