نقش زندگی بر دیوارهای محله مظاهری منطقه ۱۵

در مراسمی با حضور مدیرکل امور بانوان، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ و ساکنان محله مظاهری، از طرح های هنری پیاده شده توسط زنان شهروند در این محله رونمایی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در این مراسم که روز سه شنبه ۱۸/۴/۹۹ برگزار شد، از طرح های هنری که با هدف جلب مشارکت اجتماعی توسط زنان شهروند و خانواده های ساکن آن، در کوچه های صفایی و طوطی اجرا شده بودند، رونمایی شد.

این رویداد بخشی از جشنواره خلاقیت هنری زنان در شهر است که با محوریت طراحی و ایده پردازی هنری در مجموعه های شهربانو، بوستان های بانوان و فضاهای عمومی شهر تهران و با هدف جلب مشارکت هنری زنان، ارتقاء سهم زنان در حوزه هنر عمومی همچنین شناسایی و تقویت ظرفیت های هنری زنان در سطح مناطق ۲۲گانه اجرا شد.

در این آیین، مدیرکل امور بانوان ضمن بازدید از طرح ها و ایده های خلاقانه و نحوه مشارکت هنری زنان، پیشنهادات، ایده ها و نظرات دختران ساکن محله را شنیده و میزان رضایت آنان را از تغییرات ایجاد شده جویا شدند.

این برنامه با مشارکت اداره کل امور بانوان، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵، دفتر توسعه محله ای منطقه ۱۵ و خانواده های ساکن محله اجرا شد.

در این جشنواره، بیش از ۱۵۰۰ ایده و طرح پیشنهادی از شهروندان دریافت شد که از این میان ۲۵۰ طرح در  فضای داخلی مجموعه‌های مختص زنان (مجموعه‌های شهربانو ) در مناطق ۷،۹،۱۲،۱۴،۱۶،۱۷،۱۹، بوستان های بانوان در مناطق ۴ ،۱۸ ،۲۰ ،۲۱ ،۲۲ ، گالری درنگ هنر در زیرگذرآزادی منطقه ۵ ، کوچه های طوطی و صفایی منطقه ۱۵ و مدرسه دخترانه همایون خواجوی منطقه ۱۱ و هنرستان دخترانه خوارزمی منطقه۱۳به اجرا در آمده است.

۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 2186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =