پروژه زیر گذر تندگویان در منطقه ۱۶ کلید خورد

پروژه احداث زیر گذر تندگویان واقع در تقاطع غیر همسطح بزرگراه های شهید نواب و شهید تند گویان در محدوده منطقه شانزده شهرداری تهران کلید خورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، پیمان پورنصر شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت :این پروژه که از تیرماه سال جاری عملیات آن کلید خورده است در راستای تسهیل در گردش درون شهری و تسریع در رفت و آمد وسائل نقلیه و نیز کاهش بار ترافیکی این محدوده در برنامه توسعه شهری شهرداری منطقه دیده شده است.

او در ادامه مبلغ برآورد اولیه پروژه مذکور را چهارصد و پانزده میلیارد ریال عنوان کردو با اشاره به مشخصات فنی پروژه زیر گذر تندگویان تشریح کرد : فاز اول عملیات اجرایی در سال ۹۹ اجرای زیرگذر - رویکرد شرق به غرب طول ۷۱۵ متر، عرض ۱۱ متر و طول دال پشتی ۹۷ متر می باشد.

پورنصر در پایان اضافه کرد: این پروژه با رویکرد "تهران شهری برای همه" یکی از کریدورهای مهم ارتباطی سفرهای ورودی از ۲۳ استان جنوبی تهران، در سه محور اصلی (همسطح-زیرگذر-روگذر) به منظور برطرف شدن مشکلاتی از جمله  وجود بار ترافیک سنگین در ساعات اوج ترافیک در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید تندگویان، پس زدگی بار ترافیکی در روزهای خاص جهت برگزاری مراسم های مذهبی از مقصد مرقد مطهر وبهشت زهرا) س(درگیر نمودن جریان ترافیک میدان بهمن و ... طراحی شده است.

۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 2191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =