اجرای تراش و روکش مکانیزه آسفالت معابرناحیه۱

شهردار ناحیه یک منطقه شش از اجرای طرح تراش و روکش مکانیزه آسفالت خیابان مفتح کوچه نیک به متراژ ۱۰۰۰متر خبر داد

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، یلوه  با اعلام این مطلب افزود: توجه به کیفیت پیاده راه ها و سواره راهها و مناسب سازی آنها می تواند در ارتقاء رضایتمندی شهروندان تأثیر گذار باشد.

به گفته  شهردار ناحیه ۱ منطقه ۶ اجرای این طرح به منظور فراهم آوردن شرایط مساعد برای شهروندان و برطرف کردن نقائص و معایب عمرانی معابر با تلاش شبانه روزی همکاران اداره  فنی و عمران در حال اجرااست.

او با اشاره به اینکه اجرای برنامه های عمرانی و خدماتی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پل های فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و... از اولویت های اجرایی منطقه برای سال جاری است، اضافه کرد: تمام خیابان ها و محلات  محدوده ناحیه  که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این نقاط اجرا می شود.

یلوه در پایان رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری دانست و گفت: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاهترین بازه زمانی با اتمام عملیات عمرانی خشنودی همشهریان را فراهم کند. شهروندان می توانند پیشنهادات خود در این حوزه را از طریق سامانه های نظارت مردمی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداری تهران با مدیریت شهری منطقه در میان بگذارند.

۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 2192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =