ثبت تخلف برای تاکسیرانان بدون ماسک در پایتخت

تیم های عملیاتی با رویکرد ارشادی و اعمال ثبت تخلف برای تاکسیرانان بدون ماسک در آماده باش هستند.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ سیدامیر سیدهنجن معاون نظارت و امورمناطق این سازمان با بیان این مطلب گفت: اطلاع رسانی در خصوص الزام استفاده از ماسک با استفاده از فضاهای تبلیغاتی مجازی و همچنین محیطی در بیش از 50 پایانه تاکسیرانی پایتخت برای تاکسیرانان و مسافران در حال انجام است تا عزم سراسری برای پیشگیری و مقابله با موج دوم بیماری کرونا با مشارکت و همیاری شهروندان شکل بگیرد.
هنجن افزود: علاوه بر ترویج فرهنگ استفاده از ماسک، روزانه بیش از 40 تیم عملیاتی نیز پایانه های تاکسیرانی و تاکسی های گردشی شهر تهران را تحت رصد دارند.
او ادامه داد: دستورالعمل اجرایی تیم های نظارتی بر مبنای ارشاد و تذکرهای لسانی به تاکسیرانان و مسافران است که در صورت مقاومت و یا عدم اجرای طرح الزام استفاده از ماسک از سوی تاکسیران، منجر به اعمال ثبت تخلف برای او خواهد شد.
هنجن به تداوم توزیع محلول های ضدعفونی دست و خودرو بین تاکسیرانان شهر تهران اشاره کرد و گفت: طرح توزیع رایگان محلول ضدعفونی از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا شروع شده و همچنان ادامه دارد و تاکسیرانان می توانند این موضوع را از منطقه تاکسیرانی مربوط به حوزه فعالیت شان پیگیری کنند.
معاون نظارت و امورمناطق تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به توزیع رایگان ماسک ویژه تاکسیرانان یادآور شد: پایگاه های عرضه ماسک واقلام بهداشتی نیز در پایانه های پرتردد پایتخت همچنان مستقر و فعال هستند تا مسافران برای تهیه ماسک مورد نیاز خود دچار سردرگمی نشوند.

۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
کد خبر: 2201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =