آمادگی کامل تجهیزات و نیروی انسانی برای مواجهه با حوادث طبیعی و غیر مترقبه

شهردار منطقه ۱۱ تهران ضمن اعلام آمادگی کامل امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای مواجهه با حوادث طبیعی و غیر مترقبه، از کسب رتبه اول عملکرد ستاد مدیریت بحران در یک سال گذشته بین مناطق ۲۲ گانه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نصراله آبادیان در این باره گفت:  ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۱ در عملکرد سال گذشته بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران حائز رتبه نخست در ارزیابی سه معاونت "معاونت پیش گیری و خطر پذیری"، معاونت "آمادگی مقابله و پدافند غیر عامل" و معاونت "آموزش و مشارکت های شهروندی" شده است.

آبادیان افزود: ارزیابی ها در موضوعاتی چون برگزاری مانورهای تخصصی و عمومی، آموزش، مدرسه آماده، جلسات فصلی، مدیریت بحران اماکن، تهیه سند کاهش خطر پذیری، اماکن اسکان اضطراری شهروندان، آماده به کار بودن ابزار و امکانات موجود در انبار پایگاه های ویژه و چند منظوره، کانکس های مستقر در محلات و جذب و به روز رسانی گروه های دوام در منطقه در راستای ارتقای سطح آمادگی و آگاهی دوامیان (نیروهای داوطلب واکنش اضطرار محلات)، برگزاری مسابقات بین گروه های دوام محلات ۱۷ گانه و ...  انجام شده است که بر اساس پایش ها و ارزیابی عملکرد در سال ۱۳۹۸ رتبه نخست شهر تهران به ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۱ رسید.

بر اساس این گزارش رییس سازمان پیش گیری و مدیریت بحران شهرداری تهران نیز در بازدید  از پایگاه های ویژه منطقه ۱۱ از آمادگی و اقدامات این منطقه  که منتج به کسب رتبه اول بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران شده است؛ تقدیر کرد.

در بازدید رییس سازمان پیش گیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از قسمت های مختلف پایگاه های ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۱ انبار تجهیزات، آماده به کار بودن ابزار آلات و تجهیزات، امکانات موجود در انبارها و ... بررسی و از خدمات رسانی ستاد در حوادث پیش بینی نشده طبیعی و حوادث انسان ساخت از قبیل آتش سوزی ها، فرو نشست ها و ... قدردانی شد.

۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 2278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =