گسترش و توسعه خطوط مترو به داخل بافت مسکونی

مدیران شهری منطقه ۱۸ تهران در نشستی با مدیرعامل شرکت راه آهن شهری (مترو)، خواستار تسریع در روند توسعه خطوط مترو به داخل بافت مسکونی برای کاهش بار ترافیک و افزایش سهم بخش حمل و نقل عمومی شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در این هم اندیشی مشترک سید محمد فیاض شهردار منطقه با امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه دیدار و در خصوص مطالبات شهروندان برای دسترسی به این سیستم حمل و نقل عمومی کم هزینه و سریع به ارائه نقطه نظرات خویش پرداخت.

امتداد بخش جنوبی خط ۳ مترو به داخل بافت مسکونی، ایجاد یک ایستگاه در خیابان منصور عمرانی، احداث خط یازده با تعداد ۶ ایستگاه همچنین خط ۸ در مرز شرقی این بخش از پایتخت از جمله موضوعاتی بودند که شهردار منطقه و مدیر عامل  شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بر اجرائی شدن آنها توافق کردند.

سید محمد فیاض شهردار منطقه طی سخنانی در حاشیه این نشست هم اندیشی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حمل و نقل عمومی در سطح محلات و خدمات ارائه شده به شهروندان، از آمادگی منطقه برای تأمین بخشی از هزینه های اجرائی شدن طرح های مذکور در قالب ایجاد مجتمع های ایستگاهی در مسیر خطوط ۳، هشت و یازده خط آهن شهری تهران و حومه خبر داد.

۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 2310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =