۸۶ فیلم "یک دقیقه در قرنطینه" انتخاب شدند

هیات انتخاب جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه موبایلی "یک دقیقه در قرنطینه" ۸۶ اثر را برای داوری نهایی این جشنواره انتخاب کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی برج میلاد، جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه موبایلی با موضوع " یک دقیقه در قرنطینه" به همت معاونت امور اجتماعی- فرهنگی شهرداری،  برج میلاد و همراهی جمعی از هنرمندان و سینماگران برگزار شد

آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه موبایلی "یک دقیقه در قرنطینه"  از اردیبهشت ماه تا پایان خرداد ماه ۲۰۰ اثر بود که در نهایت هیات بازبینی شامل حسین شوندی، ثریا تیموری و مریم ادیبی ۸۶ اثر را شایسته داوری دانستند.

به گفته هیات بازبینی جشنواره، استقبال از جشنواره بسیار خوب بوده است و فیلم هایی از دور افتاده ترین شهرهای ایران برای دبیرخانه ارسال شده است.

از میان این ۸۶ اثر، ۷۵ فیلم یک دقیقه ای از ایران و ۱۵ فیلم از کشورهای مختلف دنیا به دبیرخانه ارسال شد که هیات داوران از میان این آثار، سه اثر برتر در بخش داخلی و سه اثر برتر در بخش خارجی را تا پایان تیرماه برگزار می کنند.

مراسم اختتامیه این جشنواره پایان تیرماه به صورت مجازی و با حضور هیات داوری برگزار می شود.

هیات داوران این جشنواره رضا بنفشه خواه، سعید سلطانی، وحید موساییان، غلامحسین شاه علی ، سیروس کهوری نژاد، آزیتاموگویی و  ساغر خواجه امیری هستند.

این جشنواره با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات مردم جهان در طول دوران قرنطینه در دورانی که با ویروس کووید ۱۹ مبارزه می کردند، راه اندازی شده است تا از قاب دوربین های خود، تجربه های شیرین، تلخ، دلتنگی، بیکاری، شادی و امید و حتی مرگ را به تصویر بکشند.

۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 2329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =