احداث ۲ مسیر  دوچرخه سواری در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از احداث ۲ مسیر دوچرخه سواری در راستای اجرای پروژه های توسعه‌ی محله ای در منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی درباره این خبر گفت: اجرای پروژه های توسعه محله ای  در راستای سیاست های شهردار تهران به منظور افزایش میزان رضایت شهروندان طراحی شده است و در مدت کوتاهی به اجرا در می آید.

او به ۲ پروژه احداث مسیر دوچرخه سواری در نواحی ۲ و ۳ اشاره کرد و افزود: مسیر دوچرخه سواری ناحیه ۲ با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از شمال به جنوب در امتداد با منطقه همجوار  (منطقه ۱۴) در حال اجراست.

 محمدی با اشاره به اینکه، این مسیر پیوسته دوچرخه به صورت رینگ یکپارچه به طول تقریبی ۷  کیلومتر در حال اجراست افزود: عرض پیاده رو در این محدوده دو متر و عرض دوچرخه‌سواری یک و نیم متر است.

شهردار منطقه اضافه کرد: این مسیر از خیابان نبرد تقاطع ده حقی شروع و پس از گذر از پایانه خاوران، ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، تقاطع بزرگراه امام علی) ع)، بوستان فدائیان اسلام و بلوار شاهد به مسیر دوچرخه سواری منطقه ۱۴ متصل می شود.

محمدی در ادامه به مسیر دوچرخه سواری ناحیه ۳ اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با ۶۵  درصد پیشرفت فیزیکی و طول تقریبی ۴ کیلومتر در خیابان احدی  محله کیانشهرشمالی در حال اجراست.

او افزود: مسیر پیاده و دوچرخه در خیابان احدی به طول ۷۰۰ متر و عرض سه و نیم متر است که یک و نیم متر آن مسیر دوچرخه‌سواری با مصالح بتن رنگی و ۲ متر عرض مسیر پیاده رو حد فاصل بلوار امام رضا(ع) تا آل ابراهیم است.

محمدی با اشاره به اینکه هدف از طرح ترغیب ساکنین به پیاده روی و دوچرخه سواری در محدوده کاربری آموزشی، تجاری و مسکونی است، افزود: در این مسیر برنامه‌ریزی برای اتصال شهرک بروجردی با مسیر دوچرخه‌سواری کیانشهر نیز فراهم خواهد شد.

روز گذشته محمدی شهردار منطقه ۱۵ به همراه معاون فنی و عمران، شهرداران ناحیه دو و سه و روسای ادارات از پروژه های در حال احداث مسیر دوچرخه سواری در ناحیه ۲ و ۳ بازدید کرد.

۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 2341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =