قرعه‌کشی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم انجام شد/ زمان برگزاری ۲۰ و ۲۱ فروردین

مراسم قرعه‌کشی نوبت اجرای قاریان و حافظان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن امروز در محل کمیته فنی این دوره از مسابقات و باحضور ناظر هیئت داوران رقابت‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ویژه‌نامه مسابقات بین‌المللی قرآن خبرگزاری فارس؛ آیین قرعه‌کشی نوبت تلاوت شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار و جدول زمانبندی مسابقات تکمیل شد.

محمدتقی میرزاجانی مسئول کمیته فنی این دوره از مسابقات با اشاره به تغییرات فنی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در دوره سی‌وششم گفت: قرعه‌کشی نوبت اجرای شرکت‌کنندگان برای نخستین‌بار پیش از حضور متسابقین در کشورمان و به منظور تعیین قرعه نوبت و زمان اجرای قاریان و حافظان شرکت‌کننده در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات که روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین‌ماه برگزار خواهد شد برگزار و نوبت و زمان اجرای این عزیزان مشخص شد.

وی ادامه داد: در این مراسم قرعه‌کشی نوبت و زمان تلاوت متسابقان شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ و قرائت شرکت‌کنندگان در مسابقات بزرگسالان، دانش‌آموزان و روشندلان باحضور سیدعباس انجام استاد راهنمای مسابقات و کریم دولتی ناظر هیئت داوران این مسابقات برگزار شد.

میرزاجانی ادامه داد: علاوه بر این نشست هماهنگی هیأت داوران و مراسم توجیه آیین‌نامه و قرعه‌کشی آیات ویژه هر متسابق پس از حضور شرکت‌کنندگان در کشورمان در روز ۱۹ فروردین‌ماه باحضور مسئولان و متسابقان در هتل محل اقامت شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته فنی سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خاطرنشان کرد: این برای نخستین‌بار است که متسابقان شرکت‌کننده در مسابقات قرآن کریم در جریان نوبت و زمان اجرای تلاوت خویش پیش از حضور در ایران قرار می‌گیرند.

براساس این گزارش مراسم قرعه‌کشی نوبت متسابقان شرکت‌کننده در سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به طور همزمان به دو زبان عربی و انگلیسی ترجمه و از اینستاگرام پخش شد. بر اساس این گزارش بزودی اسامی و نوبت شرکت‌کنندگان هم منتشر خواهد شد.

این مراسم با حضور سیدعباس انجام استاد راهنمای مسابقات و محمدتقی میرزاجانی رئیس کمیته مسابقات و کریم دولتی ناظر هیئت داوران این دوره از مسابقات برگزار شد. جهت بهره‌برداری از اخبار و مشاهده فیلم این مراسم، به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =