۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 2429

شهر تهران و سلامت خادمانش؛ ارتباطی دوسویه

حامد مظاهریان، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا
شهر تهران و سلامت خادمانش؛ ارتباطی دوسویه

شهرداری تهران در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد و برمبنای مطالعات نظرسنجی در مقابله با گسترش این بیماری نمره قابل قبولی از شهروندان دریافت کرده است. لازم است ما مدیران شهرداری باانجام صحیح وظایف خود و درکنار شهروندان تا پیروزی بر غول کرونا لحظه ای غفلت نورزیم.

در شهرداری تهران از همان روزهای ابتدایی گسترش این اپیدمی، بحث غربالگری کارکنان در دستور کار قرار گرفت که باید اعلام کنم تا کنون ۶۱ هزار و۱۵۴نفر از کارکنان در طرح غربالگری شرکت و ۱۴هزار و  ۵۵۸ نفر به واحد آزمایش خون و اسکن ریه معرفی شدند که پس از آزمایشات مشخص شد که ۶۶۸نفر درگیر این بیماری هستند. متاسفانه باید اعلام کنم تا کنون ۱۴نفر از همکاران عزیزمان را نیز از دست داده ایم.

اکنون شهرتهران دیگرباردر مرحله هشدارقراردارد. شهردار تهران و همکارانش باجان و دل تلاش دارند تا اقدامات لازم برای خروج تهران ازاین روزهای سخت را به عمل آورند. دراین میان حفظ سلامت کارکنان شهرداری از الویت بالایی برخوردار است چراکه در مسیر این مبارزه نفس گیر خادمان شهر باید برای ادامه خدمت سالم و مهیا بمانند، لذا به منظور حفظ سلامت محیط کار، فردا دستورالعمل جدیدی برای کاهش تراکم کارکنان در محیط کار ابلاغ خواهد شد. این ابلاغیه ضمن تضمین تداوم خدمت در سطح شهر، سلامت کارکنان را ارتقاء خواهد داد.

۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 2429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =