ساختمان آلومینیوم و ۲۰۱ ایمن سازی می شوند

شهردار منطقه ۱۱ در نشست بررسی وضعیت ساختمان های نا ایمن منطقه ۱۱ از اجرای پروژه ایمن سازی دو ساختمان مهم تجاری نا ایمن به نام های" ساختمان آلومینیوم" و "ساختمان ۲۰۱" خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران، نصر اله آبادیان  با بیان اینکه منطقه ۱۱ در بحث ایمن سازی ساختمان های نا ایمن پیشتاز بوده است؛ گفت: از سه سال گذشته دو ساختمان آلومینیوم و ۲۰۱ که کاربری تجاری داشتند و محل گذر شهروندان بودند؛ در حالی شناسایی شد که نواقص ایمنی آنها، مخاطره بزرگی برای جان شهروندان بوده است.

او افزود: ساختمان آلومینیوم با ۱۳ طبقه و ۶۰۰ واحد تجاری که در سال ۱۳۴۳ به بهره برداری رسیده یکی از قدیمی ترین مراکز تجاری بلند مرتبه و مهم در شهر تهران است که با همکاری آتش نشانی تمامی نواقص شناسایی و به دستور و همکاری دادستان طی نامه نگاری اداری به مالکین و ذی نفعان اطلاع رسانی شد تا نسبت به رفع موارد مخاطره انگیز ایمنی اقدام کنند.

آبادیان بیان کرد: پس از رفع مشکلات حقوقی و بازدید های مکرر اعضای شورای شهر، مدیران شهری و مجریان حقوقی با صدور دستور نقشه و معرفی شرکت متولی از سوی مالکین ایمن سازی این دو ساختمان آغاز شد.

شهردار منطقه ۱۱ همچنین به روند ایمن سازی بنای تجاری ۱۹ طبقه موسوم به "ساختمان  ۲۰۱ "در ناحیه سه این منطقه اشاره کرد و گفت: با همکاری مالکین، مخاطرات سازه این ساختمان رفع و نسبت به نگهداری و استاندارد سازی سیستم های هشدار در این مجموعه اقدام شد.

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به وضعیت ساختمان آلومینیوم در ناحیه یک این منطقه گفت: بحث های مهمی از جمله اعلام و اطفای حریق و تعویض سیستم برق همچنان باقی است و انجام نشده و موضوع استاندارد  آسانسور، رفع خطر نما بیش از ۶۰ در صد، رفع انسداد ها راهرو ها، جمع آوری اجناس از راه رو ها و استقرار نیروی آتش نشان مقیم و تجهیز کپسول آتش نشانی انجام شده است.

او یاد آور شد: ایمن سازی ۱۲ ساختمان دیگر با کاربری درمانی، تجاری، فرهنگی و آموزشی در منطقه ۱۱ در دستور کار است.

۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 2432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =