تقدیر از دختر اولین شهید مدافع حرم (شهید محرم ترک)

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶، به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب از دختر اولین شهید مدافع حرم(شهید محرم ترک) تقدیر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، شهردار منطقه بهمراه رئیس حراست، مدیر روابط عمومی و مدیر اداره امور ایثارگران و فرمانده بسیج منطقه به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب از دختر اولین شهید مدافع حرم (شهید محرم ترک) به نمایندگی از فرزندان شهدای وطن و حرم تقدیر نمودند.

پورنصر در این دیدار ضمن تبریک ایام گفت: نامگذاری چنین مناسبت هایی یادآور این نکته است که شما مادران آینده، باید در تمام عرصه های زندگی، سیره ی فاطمی را سرلوحه ی تمام کارتان قرار دهید.

او افزود: در دین مبین اسلام و مذهب تشیع، الگوهای جاودان بی شماری برای جوانان و دختران و پسران جامعه ما وجود دارند که باید برای آشنایی با افکار و سیره ی آنان بیش از پیش اهتمام ورزید.
شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به هجمه جهانی که علیه حجاب و عفاف ایجاد شده است، گفت: در هفته عفاف و حجاب این ظرفیت وجود دارد که ائمه اطهار به عنوان الگوهای نمونه جهان از منظر دین معرفی و تبیین شود.

پیمان پورنصر افزود: رعایت عفاف و حجاب در جامعه در جهت تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی برای مردان و زنان ضروری است و موجب تحکیم بنیان خانواده می گردد، وی ضمن تقدیر از فاطمه محرم ترک گفت  : حضور بانوان با پوشش اسلامی در جامعه موجب تقویت و ترویج فرهنگ ناب اسلامی خواهد شد و این موضوع در زمان حاضر بسیار حائز اهمیت می باشد.

در پایان فاطمه محرم ترک به عنوان یکی از شهرداران موفق مدارس و به نمایندگی از خانواده های شاهد و فرزندان شهدای وطن و حرم از شهردار منطقه تشکر و قدردانی کرد.

۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
کد خبر: 2472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =