رشد شاخص های اجتماعی و ورزشی در منطقه هجده  تهران

مدیریت شهری منطقه ۱۸تهران با هدف تحقق رویای دیرینه شهروندان در برقراری عدالت فرهنگی، ضمن ارتقاء شاخص های اجتماعی و ورزشی، بزودی تمامی محلات را صاحب ساختمان سرا خواهد کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، سید محمد فیاض شهردار منطقه در تشریح تدابیر و اقدامات صورت گرفته در بخشهای اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، با اشاره به این نکته که نگاه شهروندان به مدیریت شهری از یک سازمان صرف خدماتی به سمت و سوی نهادی اجتماعی و فرهنگی تغییر کرده و همین امر باعث شده به بخش اعظمی از مطالبات آنها جامه عمل پوشانده شود، گفت : رویکرد مهم و نخست مدیریت شهری در دوره جدید تکمیل و آماده بهره برداری کردن پروژه های بلا تکلیف بود و ساختمان سرای محله ولیعصر جنوبی نیز از جمله همین طرحها به شمار می رفت که عملیات احداث آن به پایان رسید.  

او ادامه داد : با ترسیم یک استراتژی اصولی حمایتهای بی شائبه شورای پنجم و تأمین اعتبارات لازم، این مجموعه مجهز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به این موضوع که فارغ از محله ولیعصر جنوبی، شهروندان ساکن در سه محله دیگر این بخش از پایتخت نیز از نعمت ساختمان سرا بی بهره بودند، افزود : محلات شهید رجائی، یافت آباد جنوبی و سعید آباد بعنوان سه محله فاقد امکانات ساختمان سرا در اولویت اقدامات فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری قرار گرفته و با صرف کمترین زمان ممکن، عملیات کلنگ زنی عملیات احداث ساختمان سرا در دو محله از محلات یادشده با حضور رئیس و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهرداری تهران آغاز شد.

به گفته فیاض، برای برقراری عدالت اجتماعی و امکان استفاده شهروندان محله سعید آّباد بعنوان آخرین محله از امکانات ساختمان سرا نیز تدابیر لازم اتخاذ و پس از جانمائی و تأمین اعتبارات، این مهم به انجام خواهد رسید.

شهردار منطقه همچنین از آماده سازی و تحویل ده ها پروژه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به شهروندان طی دوره جدید سخن به میان آورد و گفت : مجموعه استخر و سونای شهدای گلدسته، بزرگترین مجموعه سرپوشیده و طبقاتی ورزشی جنوبغرب پایتخت مزین بنام شهید والامقام دستگردی، بازسازی زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع)، توسعه بنای مسجد امام هادی (ع) همراه با افتتاح سه زمین چمن مصنوعی قائم (عج)، امام خمینی (ره) و رودکی از این دست اقدامات به شمار می رود.

او در بخش پایانی افزود: تداوم حمایتهای اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار تهران و تزریق اعتبارات مکفی بتوان مجموعه فرهنگی شهربانو و زمین چمن مصنوعی شهرک مفید را نیز تکمیل و در اختیار شهروندان قرارداد.

۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 2528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =