نیاز روزانه اتوبوسرانی به ۱۱۳۰۰ ماسک

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه اتوبوس‌های دوکابین خطوط تندرو در سالهای گذشته توسط شهرداری تهران خریداری شده‌اند و بخش خصوصی هم با حمایت شرکت واحد، بخشی از اتوبوس‌های تک‌کابین مورد نیاز را تامین کرده است، گفت: با توجه به افزایش زیاد قیمت‌ها، خرید اتوبوس جدید برای بخش خصوصی دیگر امکان‌پذیر و مقرون به صرفه نیست.

به گزارش شهر به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع با تاکید بر اینکه از حدود ۶ هزار دستگاه اتوبوس تهران، بالغ بر ۷۰ درصد آنها فرسوده هستند، افزود: در حال حاضر، عمر متوسط اتوبوس‌های شهر تهران ۱۲ سال و نیم است و بر اساس مطالعات انجام شده، تهران به ۹ هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد.
او با اشاره به اینکه طبق مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک، تهران ۳ هزار دستگاه اتوبوس کم دارد، ضمن اینکه نزدیک به ۴ هزار دستگاه اتوبوس فرسوده موجود نیز باید از رده خارج شوند، افزود: به این ترتیب، تهران به ۷ هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز دارد.
ترفع با بیان اینکه هزینه‌های شرکت واحد در شرایط کرونا سنگین و سرسام‌آور شده و به همان نسبت، درآمدهای آن به دلیل کاهش مسافر به میزان بی‌سابقه‌ای کم شده است، گفت: شهرداری تهران با رویکرد مثبت در زمینه کمک به سلامتی شهروندان، تا کنون همه هزینه‌های خرید مواد ضد عفونی‌کننده ناوگان اتوبوسرانی پایتخت و تجهیزات مورد نیاز آن را تامین کرده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه دولت تا کنون در زمینه جبران کاهش درآمدها و افزایش هزینه‌های بهداشتی به اتوبوسرانی تهران کمک نکرده است، گفت: فقط یک قلم درباره ماسک مورد استفاده روزانه، با توجه به ۶۳۰۰ کارکنان شرکت واحد اعم از رانندگان و نیروهای عملیاتی و ستادی و نیز ۵ هزار راننده و پرسنل بخش خصوصی، هر روز به یازده هزار و ۳۰۰ ماسک نیاز داریم.

۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 2579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =