دومین مرحله غربالگری کارکنان شهرداری منطقه ۱۶

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶، گفت: دومین مرحله طرح غربالگری سلامت کارکنان شهرداری منطقه همزمان با شیوع مجدد کرونا با همکاری شرکت شهر سالم انجام می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: طرح غربالگری سلامت به منظور اطمینان و مراقبت از سلامت کارکنان، جلوگیری از بیمارشدن و قطع زنجیره بیماری، بیماریابی و اتخاذ پروتکل های درمان برای بیماران شناسایی شده اجرا می شود.

او با اشاره به اینکه مرحله نخست این طرح در فروردین سال جاری اجرا شد، افزود: در مرحله دوم نیز همچون مرحله نخست کلیه پرسنل منطقه اعم از کارمند، کارگری، رانندگان موتوری و کارکنان شهربان براساس جدول زمانبندی تعیین شده غربالگری می شوند.

هومن نویریان معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اشاره به اینکه اجرای این طرح در چهار مرحله و بر اساس رویه های تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت و شرکت شهر سالم  اجرا می شود، افزود: مرحله نخست شامل سنجش تب و تست اکسیژن خون و مرحله دوم نیز معاینه توسط پزشک و دریافت شرح بالینی که در صورت مشکوک بودن ارجاع توسط پزشک مستقر برای آزمایش خون  است.

او افزود: مرحله دوم طرح از سه شنبه ۲۴ تیر ماه آغاز شده است که تاکنون ۴۸۰ نفر از پرسنل غربالگری سلامت شده اند و ۱۸۰ نفر ملزم به انجام آزمایش خون شدند.

او ادامه داد:  در صورت اعلام شرکت شهر سالم، کارکنان مشکوک به کووید ۱۹ به منظور ادامه مسیر غربالگری  و انجام اسکن ریه و سایر مراحل تشخیص به کلینیک های شهرداری تهران معرفی می شوند.

۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 2582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =