رانندگان متخلف بطور آنلاین جریمه می شوند

شهردار منطقه ۱۸ تهران از اجرای طرح جریمه آنلاین رانندگان متخلف و اطلاع رسانی پیامکی به آنها در راستای کاهش بار ترافیک و رفع اختلال در شبکه معابر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، سید محمد فیاض ، شهردار منطقه در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک با اشاره به طرح مشترک مدیریت شهری و پلیس راهور در جهت کاهش بار ترافیک و رفع اختلال در شبکه معابر این بخش از پایتخت، گفت  : پیش از اجرای این طرح در دی ماه سال گذشته، بنرهای اطلاع رسانی در تقاطعات معابر و شریانهای ارتباطی نصب و رانندگان از جزئیات کامل آن مطلع شدند.

او همچنین ادامه داد : بر این اساس ، رانندگانی که با خودرو خویش معضلاتی را نظیر سد معبر، پارک حاشیه ای، پارک دوبله و... برای سایرین ایجاد و موجبات برهم زدن نظم عمومی و ایجاد ترافیک می شوند، توسط عوامل پلیس راهور مستقر در مرکز جریمه خواهند شد.

فیاض در ادامه افزود: وضعیت عبور و مرور وسائط نقلیه و ترافیک معابر و شریانهای ارتباطی شاخص این بخش از پایتخت نظیر تقاطع بزرگراه آیت ا... سعیدی و چهار راه یافت آباد، بلوارهای معلم، الغدیر، میادین جانبازان، الغدیر، معلم، خیابانهای شهیدان بهرامی و آقائی بطور آنلاین با جانمائی تعداد بیست و هشت دوربین نظارت تصویری رصد و تخلفات ساکن بلافاصله موضوع با ارسال پیامک به فرد متخلف اطلاع رسانی می شود.

فیاض گفت : مرکز کنترل ترافیک جنوب پایتخت که از سال ۱۳۹۲ آغاز بکار کرده، با دارا بودن تعداد ۱۴۴ دوربین نظارت تصویری، وضعیت عبور و مرور وسائط نقلیه و ترافیک معابر مناطق ۱۶ ، ۱۷ ، ۱۸ ، ۱۹و ۲۰ را رصد و به برقراری نظم ترافیکی و کاهش اختلال در شبکه معابر کمک شایانی می کند.

۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 2620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =