پاکسازی تراکت و پوسترهای تبلیغاتی در سطح منطقه ۶

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه شش از پاکسازی انهاروتراکت ، پوسترهای تبلیغاتی و لایروبی درسطح منطقه خبر داد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، علیرضا علی بخشی با تأکید بر لزوم پاکیزه نگه داشتن معابر و حفظ سیمای شهری، گفت: در راستای ترویج بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع انواع بیماری ها، شستشوی مداوم انهار و همچنین کانال های سطح منطقه در دستور کار قرار دارد و این امر به صورت روزانه انجام می شود.

او در ادامه از پاکسازی  تراکت و پوسترهای تبلیغاتی غیر مجاز، دیوارنویسی، نصب تراکت و پلاکارت غیرمجاز، باعث نازیبایی شهری می شود و تخریب اموال عمومی را به همراه دارد.

او در ادامه افزود: بخش مهمی از کیفیت فضای یک شهر به منظر شهری باز می گردد، بی تردید شهروندان بر سر این که یک شهر با دیواره ها، نماها و مبلمان شهری و... و. به انواع کاغذهای چاپی و رنگی مانند انواع تراکت، پوستر، اطلاعیه، برچسب که بر رویشان چسبیده و نصب شده است، روح و روانشان آزرده می شود و معتقدند که حقوق شهرنشینان تضعیع شده است.

علی بخشی در پایان افزود: شهر یک محیط متعلق به مردم و طراوت و شادابی آن نیز نه تنها وابسته به اقدامات شهری شهرداری بلکه به مشارکت کلیه اقشار جامعه است، استفاده از حریم عمومی شهر برای تبلیغات فروشندگان حرفه های خدماتی و یا مراکز فرهنگی، آموزشی، هنری، روش مناسبی نیست و آلودگی شهر را افزایش می دهد.

۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 2634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =