برپایی دوره آموزشی «آسیب‌شناسی و بهسازی منابع انسانی»

مدیرکل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران از برگزاری دوره آموزشی آنلاین با عنوان «آسیب‌شناسی و بهسازی منابع انسانی» ویژه مدیران از طریق سامانه آموزش مجازی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، سید مرتضی میرپور، مدیرکل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران  در این باره گفت: سمینار تخصصی آسیب شناسی و بهسازی منابع انسانی ویژه مدیران مرتبه ۱۳ و ۱۴ حوزه معاونت توسعه منابع انسانی به همت اداره کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران به صورت آنلاین و از طریق سامانه مدیریت آموزش‌های مجازی شهرداری تهران برگزار شد.

او افزود: در این سمینار با تدریس کوروش فتحی واجارگاه، (چهره ماندگار مدیریت کشور)، فراگیران ضمن آشنایی با الگوهای آسیب شناسی و بهسازی، با روش های گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده ها درآسیب شناسی و همچنین انواع سازمان ها و سناریو های آسیب شناسی را آموزش دیدند.

مدیرکل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران با اشاره به اینکه سامانه جامع آموزش کارکنان شهرداری تهران با هدف آموزش از راه دور تمامی کارکنان واحدهای اجرایی شهرداری تهران عملیاتی شده است گفت: دراین دوره ۵۰ نفر از مدیران حوزه معاونت توسعه منابع انسانی مناطق ۲۲ گانه و معاونت ها و حوزه های تابعه شهرداری تهران شرکت داشتند.

میرپور همچنین با اشاره به برپایی دومین نشست «کمیته حکمروایی داده معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران» گفت: این نشست با هماهنگی اداره کل برنامه ریزی و آموزش به عنوان متولی آمار و اطلاعات در حوزه معاونت توسعه منابع انسانی و واحدهای تابعه با شرکت کارشناسان سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و رابطین آماری واحدهای زیرمجموعه معاونت توسعه منابع انسانی در راستای استقرار کامل نظام جامع آماری به صورت آنلاین برگزار شد.

به گفته مدیرکل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران، در این نشست، اقدامات هریک از واحدهای تابعه حوزه معاونت توسعه منابع انسانی درخصوص انتقال اطلاعات موجود در سامانه مدیریت آمار و اطلاعات به سامانه تحلیل و حذف فرم‌های ورود اطلاعات غیرثبتی و موارد نیازمند اصلاح و یا تکمیل، مورد بررسی قرار گرفت.

میرپور توضیح داد: این سلسله جلسات پس از ابلاغ نظام‌نامه آماری شهرداری تهران و تعیین اداره کل برنامه‌ریزی و آموزش به عنوان متولی آمار در حوزه معاونت توسعه منابع انسانی، در راستای تحقق رویکرد مدیریت ارشد شهرداری تهران و به منظور استقرار کامل نظام جامع آماری در معاونت توسعه منابع انسانی، با همکاری سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برنامه‌ریزی و اجرا می‌ شود.

۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 2683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =