آیت الله رئیسی:نیمه شعبان نماد امید به پایان نهایی مستکبرین و حذف شدن پرونده استکبار در عالم است

رئیس قوه قضاییه: نیمه شعبان نماد امید به خدا، امید به آینده توحیدی، امید به رقم زدن عدالت در زندگی انسان معاصر، امید به از بین رفتن مستکبرین در عالم و امید به پایان نهایی مستکبرین و حذف شدن پرونده استکبار در عالم است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اجتماع عظیم منتظران ظهور در حرم مطهر امام رضا (ع) با سخنرانی آیت الله رییسی رئیس قوه قضاییه در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی، برگزار شد که در ادامه به گزیده‌ای از اظهارات رئیس قوه قضاییه اشاره می‌شود.

آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در حرم مطهر رضوی و در میان اجتماع عظیم منتظران ظهور خطاب به جوانان با طرح این سئوال که آینده از آن کیست، تصریح کرد: در عالم، فساد، تباهی و وابستگی وجود دارد و زورمداران دنبال کسب قدرت بیشتر هستند و کلاهک‌های هسته‌ای درست می‌کنند. زرمداران عالم نیز دنبال زراندوزی هستند و جیب دیگران را خالی می‌کنند، ولی قرآن می‌فرماید آینده از آن صالحین و متقین است.


وی با بیان اینکه بنای عالم هستی بر حق مداری است، گفت: باطل می‌آید و ممکن است سال‌ها در یک منطقه بماند؛ اما همانطور که هاضمه انسان سم نمی‌پذیرد، هاضمه عالم بر حق قرار داده شده و هرگز باطل در این هاضمه هستی، جای نمی‌گیرد.


رئیس قوه قضاییه بیان داشت: قرآن کریم می‌فرماید که آینده از آن صالحین و صلحا است. با همه فساد، تباهی و تبعیض که وجود دارد و با همه بی عدالتی‌هایی که امروز بشریت را در این عالم رنج می‌دهد، اعتقاد به مهدویت در انسان امید ایجاد می‌کند و معتقد به مهدی (عج) هرگز دچار ناامیدی و یاس نخواهد شد.


آیت الله رئیسی با بیان اینکه نیمه شعبان نماد امید به خدا، امید به آینده توحیدی، امید به رقم زدن عدالت در زندگی انسان معاصر، امید به از بین رفتن مستکبرین در عالم و امید به پایان نهایی مستکبرین و حذف شدن پرونده استکبار در عالم است گفت: شعاع این اعتقاد به مکتب انتظار امروز در حال فراگیری عالم است. امروز اطراف ما و در بسیاری از کشورها و ملت‌ها شعاع موضوع مکتب انتظار، اعتقاد به مهدویت، امیدوار بودن به آینده‌ای روشن، روز به روز عالم گیر می‌شود.


رئیس قوه قضاییه بیان کرد: اعتقاد و باور ما این است که زمینه‌های ظهور منجی عالم بشریت با همین دلدادگی‌ها و جانفشانی‌ها است. بهترین جوانان و بهترین عزیزان ما حاضر هستند برای حاکمیت حق از جان شیرین خود بگذرند، این عزیزانی که در این راه به شهادت رسیدند و جانباز شدند، ایثارگران بسیار، خانواده‌های معظم و مکرم شهیدان، زمینه سازان ظهور منجی عالم بشریت هستند.


وی افزود: درگام دوم تبیین شده از جانب رهبری معظم انقلاب اسلامی اعلام شد که کارها و برکات الهی بسیاری به برکت حضور مردم، به برکت خون مطهر شهیدان، به برکت اخلاص مخلصان انجام شده و کارهای بسیاری باید انجام شود؛ اما می‌دانیم سمت و سوی این نظام سمت و سویی است که امام زمان (عج) برای حاکمیت حق، عدالت و ارزش‌های اسلامی می‌پسندد؛ آن چه سمت گیری اصلی نظام است امر مثبت، بسیار روشن و آینده‌ای بسیار درخشان است.


آیت الله رئیسی در ادامه خطاب به جوانان اظهار کرد: با همه مشکلات و مسائل و کاستی‌هایی که وجود دارد آینده بسیار روشن و نویدبخش است، معتقدین به مهدی (عج) هیچ زمانی آینده را تاریک و ظلمانی نمی‌بینند، آینده را بسیار روشن و نورانی خواهند دید و کاستی ها، کمی ها، قصورها و تقصیرها باید کاسته شود و این حرکت توفنده مکتب انتظار پیش می‌رود و به اهداف بلندی رسیده و اهداف بلندتری نیز در پیش دارد و باید همچنان به پیش رود.


رئیس قوه قضاییه در پایان اذعان کرد: یقین داریم جرقه‌ای که امروز در کشورهای مختلف و بین ملت‌های مختلف به برکت حضور مردم، اخلاص مردم، اعتقاد به مبدا و معاد و اعتقاد به مهدویت و ارزش‌های الهی به وجود آمده، مشتعل خواهد شد و این اشتعال دامن ابرقدرت‌ها و مستکبران خواهد گرفت و ان شالله به زودی آن‌ها را به زیر خواهد کشید و شاهد حکومت عدل مهدوی خواهیم بود.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
کد خبر: 270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =