پلمب ۱۸ قهوه‌خانه در تهران

۱۸ قهوه‌خانه طی ۴۸ ساعت گذشته به دلیل عرضه قلیان پلمب شد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار علی ذوالقدری سه‌شنبه-۳۱ تیر- به ممنوعیت عرضه قلیان در سفرخانه‌های سنتی با هدف ارتقای سلامت عمومی شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: بازدید از واحدهای صنفی قهوه‌خانه در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار دارد.

او با اشاره به اینکه ماموران طی چند روز گذشته از ۸۰ واحدهای صنفی و مراکز عرضه قلیان در نقاط مختلف تهران مانند فرحزاد، لواسانات، نازی آباد بازدید کردند، بیان کرد: در این رابطه ۱۸ واحد صنفی پس از احراز تخلف و عرضه غیرمجاز قلیان و عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا با دستور قضائی پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان کرد: سلامت مردم و افزایش احساس امنیت از اولویت‌های پلیس است و شهروندان می‌توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.
به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۲۷۸ هزار و ۸۲۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۲۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.

۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: 2710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =