ساخت مسیر ۶ /۱ کیلومتری دوچرخه در پیرامون بزرگترین تفرجگاه عمومی منطقه ۱۸ تهران

شهردار منطقه ۱۸ تهران در آخرین سه شنبه بدون خودرو تیر ماه امسال از مسیر ۱۶۰۰ متری در دست احداث دوچرخه بوستان قائم بازدید و بر ترویج بیش از پیش این فرهنگ میان شهروندان تأکید کرد.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در این هفته از پویش سه شنبه های بدون خودرو که تنی چند از مدیران منطقه سید محمد فیاض را همراهی می کردند، این مقام مسئول همچون گذشته مسافتی را با دوچرخه در بوستان ۵۰ هکتاری قائم طی و در ادامه نیز با حضور در محل احداث مسیر  ۶ / ۱ کیلومتری دوچرخه، از روند اجرای این پروژه ورزشی و خدماتی مدیریت شهری دیدن کرد.

فیاض شهردار منطقه طی سخنانی در حاشیه این پیمایش گروهی با دوچرخه خواستار توجه بیش از پیش همکاران خویش  به ترویج فرهنگ استفاده از این وسیله نقلیه فاقد آلایندگی میان شهروندان شد و اقدامات در دست انجام مدیریت شهری را مثبت ارزیابی کرد.

او ادامه داد : توان عملیاتی مدیریت شهری منطقه برای تسری این فرهنگ تنها به احداث مسیر ۶ / ۱ کیلومتری دوچرخه در بوستان قائم و برگزاری کمپین سه شنبه های بدون خودرو محدود نشده و بزودی با شروع عملیات احداث بوستان تخصصی دوچرخه، علاقمندان به استفاده از این وسیله نقلیه بیدود به شکل بهتری بعنوان مروج این فرهنگ به فعالیت خواهند پرداخت.

به گفته فیاض، نباید تسری فرهنگ استفاده از دوچرخه تنها به روزهای سه شنبه هر هفته محدود شود و اگر زیرساختهای شهری برای شهروندان فراهم آید، بخش اعظمی از معضلات زیست محیطی و نابسامانی ترافیکی در معابر کاهش می یابد.

۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 2724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =