افزایش تعاملات شهرداری و فدراسیون های ورزشی کلید خورد

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در دیدار با روسای فدراسیون های ورزشی، زمینه های همگانی شدن ورزش های قهرمانی در پایتخت را بررسی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنی در دیدارهای جداگانه با رئوسای فدراسیون های بولینگ، بیلیارد و بولس، شمشیربازی، تنیس، ورزش های معلولان و جانبازان بر افزایش تعاملات شهرداری تهران و فدراسیون های ورزشی به منظور توسعه ورزش های شهروندی در پایتخت تاکید کرد.

 ایجاد باشگاههای بولینگ و بیلیارد در مناطق مختلف تهران
در دیدار مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، استفاده از اماکن شهری جهت ایجاد باشگاههای بولینگ و بیلیارد مورد تاکید قرار گرفت. در این دیدار که میان "امیر محسنی" و "محمدرضا مقصودلو" انجام شد، ارائه آموزش های عمومی در حوزه ورزش بیلیارد و بولینگ به ویژه در مناطق جنوبی شهر نیز مطرح و مقرر شد فضاهای شهری مناسب که امکان ارائه آموزش و نیز توسعه باشگاههای ورزشی مرتبط را دارند، معرفی و زمینه های لازم برای توسعه بیلیارد و بولینگ در پایتخت ایجاد شود.

  شمشیربازی در بوستان های پایتخت
همچنین در دیدار مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و رییس فدراسیون شمشیربازی پیشنهاد برگزاری مسابقات جایزه بزرگ شمشیر بازی در بوستان های پایتخت مطرح شد.
"فضل الله باقرزاده" رییس فدراسیون شمشیربازی در نشست با "امیر محسنی" اظهارداشت: این فدراسیون آمادگی دارد که پنجاه مربی زن و مرد را معرفی کرده تا در اماکن ورزشی شهرداری شروع به فعالیت کنند. همچنین این آمادگی وجود دارد مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی با حضور قهرمانان این رشته برای جلب بیشتر مشارکت مردمی و آشنایی خانواده ها در مکانهای دیدنی و بوستانهای تهران برگزار شود.
مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز تأکید کرد:  شهرداری تهران آمادگی دارد  پتانسیل و زیر ساخت های مناسب خود را  برای همگانی شدن رشته شمشیربازی در اختیار بگذارد و در صورت مجوز و ایجاد پروتکل اولین جایزه بزرگ  شمشیربازی را در فضای باز برگزار کند.

بهسازی مجموعه ها به منظور ارائه خدمات به جانبازان و معلولان
دیدار "امیر محسنی" مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با "مهدی نصیبی" نایب رییس فدراسیون ورزش های معلولان و جانبازان و "منصور نم نم" رییس هیات ورزش معلولان و جانبازان استان تهران نیز با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان جانباز و معلول انجام شد.
در این نشست نقص های موجود در ارائه خدمات ورزشی به معلولان و جانبازان در شهر تهران و نیز بهسازی مجموعه ها برای استفاده معلولان و جانبازان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 برنامه ریزی برای همگانی شدن ورزش تنیس در پایتخت
"امیر محسنی" مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و "داود عزیزی" رییس فدراسیون تنیس با هدف هماهنگی و هم افزایی برای توسعه همگانی رشته تنیس، دیدار و گفت‌وگو کردند.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این دیدار از آمادگی شهرداری برای در اختیار گذاشتن فضاهایی در شهر برای آموزش و گسترش ورزش تنیس در پایتخت خبر داد.
رئیس فدراسیون تنیس نیز در این دیدار اظهار داشت: زمینه همکاری فدراسیون تنیس و سازمان ورزش شهرداری تهران در ابعاد گوناگون از جمله توسعه زمین‌های تنیس در مناطق مختلف شهر تهران، توسعه همگانی این رشته و استعدادیابی وجود دارد به همین دلیل اعتقاد داریم همکاری با شهرداری تهران می تواند زمینه ساز رونق بیشتر تنیس در کلان شهر تهران را فراهم کند.

پیشنهاد امضا تفاهم نامه توسعه فوتبال پایه با سازمان ورزش شهرداری تهران
همچنین در نشست مشترک "نیما نکیسا" مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال با "امیر محسنی" مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران که در حاشیه دیدارهای فدراسیونی سازمان ورزش صورت گرفت، پیشنهاد امضا تفاهم نامه ای با هدف توسعه فوتبال پایه در محلات شهر تهران و شناسایی استعدادهای این رشته پر طرفدار مطرح شد.
در این نشست مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در فعالیت های توسعه فوتبال پایه در تهران گفت: شهرداری تهران ظرفیت های خوبی در زیرساخت های توسعه فوتبال در مناطق دارد که می تواند به کمک کشف استعدادهای فوتبالی محلات آید.

۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 2747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =