سعادتی گفت: بر اساس اعلام ستاد کرونا مشخص شد شست و شوی معابر نقش چندانی در کنترل شیوع ویروس کرونا ندارد.

 به گزارش شهر، علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در تشریح آخرین اقدام های مدیریت شهری در سطح منطقه ۱۲ با شیوع ویروس کرونا با تاکید بر این نکته که کار غربالگری کارکنان شهرداری منطقه با توجه به پیک دوم کرونا در پایتخت گفت: در دومین دور از غربالگری کارکنان شهرداری منطقه ۱۲ مشخص شد تعدادی از کارکنان به ویروس کرونا مبتلاء شده اند که کار قرنطینه و درمان آن ها در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۲ تهران افزود: موضوع ضدعفونی ساختمان شهرداری منطقه ۱۲ و دورکاری بخشی از کارکنان در حال اجراست و امید است با اعمال محدودیت ها از این شرایط موجود خارج شویم.

سعادتی در پاسخ به این سوال که آیا ضدعفونی معابر سطح منطقه ۱۲ شهرداری تهران با توجه به وجود بازار و تراکم جمعیت انجام می شود گفت: بر اساس اعلام ستاد کرونا مشخص شد شست و شوی معابر نقش چندانی در کنترل شیوع ویروس کرونا ندارد اما شهرداری منطقه ۱۲ اقدام های لازم برای ضدعفونی ساختمان ها در دستور کار دارد.

او در گفت و گو با حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در تشریح دیگر اقدام های انجام شده در سطح منطقه ۱۲ گفت : یکی از مهمترین اقدام های انجام شده و در دست اجرای شهرداری منطقه ۱۲ آسفالت تعدادی از معابر پایتخت است.

۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 2748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =