انجام معاینه فنی ۲۰۰ اتوبوس طی ماه گذشته

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد اتوبوس‌های پایتخت فرسوده است، گفت: در ماه گذشته بیش از ۲۰۰ اتوبوس تهران معاینه فنی شدند.

به گزارش شهر، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره وضعیت اتوبوس‌های پایتخت گفت: از ۶ هزار دستگاه اتوبوس تهران بیش از ۷۰ درصد آنها فرسوده است و از عمر متوسط اتوبوس‌های پایتخت ۱۲.۵ سال می‌گذرد.

  او با اشاره به ضرورت توجه دولت به اختصاص اتوبوس برای پایتخت و انجام حمایت لازم در این زمینه گفت: رئیس‌جمهور وعده‌هایی درباره بازسازی ناوگان اتوبوسرانی داده است و ما خواستار اجرای هر چه سریع‌تر آن هستیم. اعضای شورای شهر نیز پیگیر این مساله هستند.

  او درباره اقدامات مهم سازمان اتوبوسرانی در تیر سال جاری گفت: انجام مطالعات مقدماتی برای ساخت خط جدید بی‌آرتی، افزایش ۱۰ درصدی حق جذب کارگران و انجام روکش آسفالت توقفگاه‌های شرکت واحد از جمله اقدامات صورت گرفته در ماه گذشته بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: انجام معاینه فنی ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با کرونا و نظارت مستمر بر استفاده از ماسک از سوی مسافران، همچنین نصب استکیر «ورود بدون ماسک ممنوع» از جمله برنامه‌های دیگر انجام گرفته در تیر امسال بود.

  بر اساس گزارش خبرگزاری فارس، او از پیگیری بازسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس دوکابین تا پایان سال خبر داد و گفت: در صورتی که دولت به تکالیف قانونی خود برای کمک به اتوبوسرانی عمل کند، قطعاً شاهد توسعه این ناوگان و نوسازی هرچه سریع‌تر آن خواهیم بود. 

۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 2766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =