اعلام گزارش جامع حادثه کلینیک سینا تا پایان امرداد

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت:‌گزارش جامع حادثه کلینیک سینا تا پایان امرداد توسط کمیته ویژه شورای شهر اعلام می‌شود.

به گزارش شهر، زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ‌درباره حادثه کلینیک سینا مهر و جدیدترین بررسی‌های به عمل آمده در این زمینه توسط شورای شهر گفت: کمیسیون تخصص خدمات شهری شورای شهر مشغول بررسی این موضوع است و هنوز گزارش نهایی در این زمینه به دست‌مان نرسیده است.

او با اشاره به اینکه همه ابعاد این قضیه در کمیته ویژه‌ای که جهت بررسی حادثه کلینیک سینا مهر تشکیل شد، در حال ارزیابی و بررسی است، گفت: منتظر هستیم تا گزارش نهایی در این زمینه اعلام شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: تا انتهای مرداد نتیجه به هیأت رئیسه شورای شهر اعلام خواهد شد و سهم قصور شهرداری در این حادثه مشخص می‌شود.

نژادبهرام با بیان اینکه اجرایی نشدن رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ همچنین پیگیری نکردن وضعیت ساختمان و اخطارها توسط شهرداری منطقه یک، دو قصوری است که به  نظر من در این زمینه سبب بروز حادثه شده است، عنوان کرد: برای اینکه سهم قصور شهرداری دقیق مشخص شود کمیته ویژه نتیجه را اعلام خواهد کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری فارس، او بیان کرد: مجلس شورای اسلامی هم کمیته تخصصی در این زمینه تشکیل داده و باید منتظر ماند تا ببینیم نتیجه چه حاصل می‌شود. کلینیک سینا مهر ۱۰ تیر امسال طعمه حریق شد و لحظاتی پس از آن به دلیل انفجار کپسول‌های اکسیژن سبب جانباختن ۱۹ نفر از کادر درمان و بیماران این بیمارستان شد.

۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کد خبر: 2841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =