ادامه عملیات بهسازی روکش آسفالت در بزرگراه شهید یاسینی

تلاش برای بهسازی روکش آسفالت بزرگراه شهید یاسینی ادامه دارد و در حال حاضر اجرای لایه نهایی آسفالت در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه شهید باقری تا میدان شهید کلاهدوز در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  هوشیام علایی معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: پیشرفت عملیات بهسازی آسفالت باند شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی به مرز ۵۶ درصد رسیده و این در حالی است که پیشرفت عملیات بهسازی آسفالت در باند جنوب به شمال این بزرگراه نیز از مرز ۷۱ درصد فراتر رفته است.
به گفته معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، تاکنون در پروژه بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی حدود ۲۹۰ هزار متر مربع عملیات تراش آسفالت، ۲۰۳ هزار مترمربع تثبیت بستر با سیمان، ۲۸۵ هزار مترمربع ژئوگرید و بیش از ۸۷ هزار تن آسفالت پلیمری اجرا شده است.
همچنین بزرگراه ۱۵ کیلومتری شهید یاسینی از میدان شهید کلاهدوز آغاز شده و تا تقاطع بزرگراه شهید بابایی ادامه دارد. بار سنگین ترافیک و شیب نسبتا زیاد شمالی- جنوبی، بزرگراه شهید یاسینی را دچار آسیب های زیرسطحی کرده و از این رو استفاده از روش های نوین بهسازی شامل تثبیت بستر با مصالح سیمانی و اجرای لایه های آسفالت پلیمری، از ابتدای سال ۱۳۹۶ در دستور کار پیمانکاران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران قرار دارد.
 

۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 2847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =