تقدیر جمنا از زحمات سردار جعفری

جبهه مردمی نیروهای انقلاب طی پیامی با تقدیر از زحمات سردار سرلشکر محمّدعلی جعفری در سمت فرماندهی کل سپاه، انتصاب وی به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه‌الله(عج) را تبریک گفت.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس جبهه مردمی نیروهای انقلاب طی پیامی با تقدیر از زحمات سردار سرلشکر محمّدعلی جعفری در سمت فرماندهی کل سپاه، انتصاب وی به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی بقیه‌الله(عج) را تبریک گفت. متن پیام در ادامه آمده است.

سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

سلام‌علیکم

زحمات و خدمات جهادی و بی‌شایبه حضرت عالی در بیش از یازده سال فرماندهی موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، منجر به درخشش این نهاد انقلابی در همه عرصه‌های خدمتگزاری شد و سپاسگزاری از حسن عمل و دل‌دادگی شما به مردم و انقلاب اسلامی بر عهده ما به‌عنوان نمایندگان مردم شریف و قدرشناس انقلابی است.

اکنون که پس از سال‌ها تلاش مومنانه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) به خدمت در عرصه‌های دیگری مفتخر شده‌اید؛ از خداوند منان برایتان توفیق روزافزون در مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه را خواستاریم.

بی‌تردید توان و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در پیشبرد اهداف غایی این قرارگاه تاثیرگذار در میدان حساس جبهه جنگ نرم موثر خواهد بود و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جوانان و عالمان دینی و نخبگان فرهنگی و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در این سنگر جدید نیز سربلند خواهید بود. ان‌شاءالله.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =