اجرای فاز نخست از پروژه های توسعه محلی با تعریف ۶۰ عنوان طرح در سالجاری

شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت : در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و تأمین سرانه های مورد نیاز آنها، تعداد ۶۰ عنوان پروژه تحت عنوان توسعه محلی برای فاز نخست در سالجاری به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، سید محمد فیاض در نشست هم اندیشی مشترک میان مدیران شهری و دبیران شورایاری محلات منطقه ضمن اعلام این خبر ،افزود : این قبیل طرحها و پروژه ها بایستی با استفاده از ایده ها و نظریات شورایاران بعنوان معتمدین شهروندان و شهرداران نواحی شکل بگیرد و پس از تامین اعتبارات لازم به مرحله اجرا گذاشته شوند.

او همچنین ادامه داد : شورایاران، نیازها و مطالبات شهروندان محلات را احصاء و در قالب ایده و مشاوره به خادمین خویش در مدیریت شهری انتقال خواهند داد تا در راستای تأمین سرانه های بخشهای مختلف وارد فاز عملیاتی شدن شوند.

به گفته او، مدیریت شهری منطقه برای اجرائی شدن این تعداد طرح و پروژه حدود  ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای مرحله نخست در نظر گرفته است.

فیاض با اشاره به این نکته که استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی می تواند بخش اعظمی از این پروژه ها را در موعد مقرر به ثمر نشاند،افزود : مدیریت شهری با وجود اقدامات و برنامه های گسترده برای اداره امور شهر، به تعامل و همراهی سرمایه گذاران بخش خصوصی نیاز دارد تا بتواند به وعده هایی که داده جامه عمل بپوشاند.

همچنین دبیران شورایاری محلات هجده گانه منطقه نیز در این نشست با تقدیر از اقدامات مدیریت شهری در تحقق پروژه های توسعه محلی، ابراز امیدواری کردند تا این تعداد پروژه نیز بتواند نیازهای شهروندان را مرتفع کنند.

۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 2856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =