تابلوهای واحدهای صنفی خیابان ستارخان ساماندهی شد

تابلوهای واحدهای صنفی خیابان ستارخان به عنوان یکی از محورهای اصلی منطقه۲ با هدف زیباسازی و بهسازی منظر شهری یکسان سازی و ساماندهی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اکبر کریمی پور معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به تاکید سازمان زیباسازی شهرداری تهران مبنی بر ساماندهی نماهای شهری، حذف زوائد و یکسان سازی سردر واحد های صنفی، با اتمام طرح ساماندهی تابلو ها در خیابان گیشا، ساماندهی تابلو های واحدهای صنفی خیابان ستارخان در دست اجرا قرار گرفت.
او افزود: با اجرای این طرح زوائد نمای ساختمانها و اصناف خیابان ستارخان  با همکاری مالکین جمع آوری و یکپارچه سازی  تابلوها مطابق  با استاندارد و شیوه‌نامه مشخص  اجرا شد.
کریمی پور با بیان اینکه  با این طرح ، سیمای منظر شهری خیابان ستارخان از آشفتگی خارج شد، افزود: به دلیل وجود مراکز تجاری همچنین  بازارچه سنتی، ستارخان به عنوان  یکی از محور های اصلی منطقه و دربرگیرنده حجم بسیاری از تردد شهروندان به صورت شبانه روزی است بر همین اساس اداره زیباسازی این منطقه اقدام به ساماندهی و نگهداشت منظر شهری این محدوده کرد.

۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 2859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =