اجرای طرح ارزیابی وضعیت ایمنی ساختمان های مرکز بهداشت و درمان جنوب شهر

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ از اجرای طرح بازدید از ساختمان های مراکز تحت پوشش مرکز بهداشت و درمان جنوب شهر و ارزیابی وضعیت آنها به لحاظ ایمنی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محسن آلمانی با اشاره به اجرای این طرح با همکاری سازمان آتش نشانی گفت: طی اجرای این طرح که با حضور کارشناس آتش نشانی، کارشناسان بحران و شهرسازی نواحی ۵ گانه و عوامل این ستاد انجام می شود، ضمن بازدید از وضعیت ایمنی ساختمان های مراکز بهداشتی درمانی واقع در محدوده نواحی از جمله نحوه نگهداری و استفاده از کپسول های اکسیژن، وضعیت قدمت ساختمان ها و میزان فرسودگی آن ها، مسیر ورود و خروج و راه های اضطراری، درمدار بودن سیستم اطفاء حریق، بروز رسانی و نحوه استفاده از کپسول های خاموش کننده بررسی می شود.

به گفته این مسئول تاکنون نزدیک به ۲۰ ساختمان در محدوده نواحی دو، سه و پنج بازدید شده و وضعیت ایمنی آن ها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

آلمانی ادامه داد: این طرح در ساختمان های مراکز بهداشتی درمانی واقع در ناحیه چهار امروز و در ناحیه یک نیز فردا به اتمام می رسد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ادامه داد: نتایج این ارزیابی ها از طریق سازمان آتش نشانی به شهرداری ارسال و برای پیگیری و رفع موارد ناایمن مشاهده شده به مراکز ابلاغ خواهد شد.

ضمن اینکه در مواردی نیز تذکرات و آموزش های لازم برای ارتقاء سیستم ایمنی ساختمان ها  به صورت حضوری در طول بازدید به مسئولان مراکز ارائه می شود.

آلمانی گفت: در مرحله بعدی این طرح ارزیابی وضعیت ایمنی ساختمان های بالای ۱۸ واحد در دستور کار قرار دارد.

۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 2861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =